ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Άγνωστα επιστημονικά "τρικ" που μας αδυνατίζουν!

Τι θα λέγατε αν ακούγατε ότι το είδος της μουσικής που ακούει κάποιος όταν τρώει, μπορεί να επηρεάσει την ικανοποίηση που αποκομίζει από το φαγητό και έτσι να μεταβάλλει τις ποσότητες που καταναλώνει.

Άγνωστα επιστημονικά "τρικ" που μας αδυνατίζουν!

Όσο παράδοξο και αν φαίνεται, αυτό είναι το συμπέρασμα μίας μελέτης που δημοσιεύθηκε τον Φεβρουάριο στο επιστημονικό περιοδικό «Appetite».

Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες στο πείραμα έδιναν επίμονα υψηλότερη βαθμολογία στα εδέσματα που τους προσφέρονταν όταν άκουγαν τζαζ μουσική, αλλά χαμηλότερη όταν άκουγαν χιπ χοπ.

Δείτε τα «τρικ» που μας αδυνατίζουν, όπως έχουν προκύψει από επιστημονικές μελέτες!

Έκθεση στον πρωινό ήλιο

Σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο Northwestern στο Ιλινόι, όσοι εκτίθενται περισσότερο στον πρωινό ήλιο είναι πιο αδύνατοι σε σχέση με όσους εκτίθενται λιγότερη ώρα.

Φαγητό με το... «κακό» χέρι

Η τακτική αυτή μπορεί να κάνει τη διαφορά στο πόσο πολύ θα φάτε, όχι μόνο όταν είστε προσηλωμένοι στο φαγητό σας αλλά και όταν είστε αφηρημένοι, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνιας.

Να τρώτε ελαιόλαδο για... πρωινό

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο ΜακΓκιλ, στο Κεμπέκ του Καναδά, διαπίστωσαν πως εθελοντές που προσέθεταν στο πρωινό τους γεύμα λίγο ελαιόλαδο, έτρωγαν λιγότερο απ’ ό,τι όσοι έτρωγαν κλασικό πρωινό.

Φάτε γλυκό το πρωί

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ένα «γερό» πρωινό το οποίο περιλαμβάνει και ένα γλυκό όχι μόνο διευκολύνει το αδυνάτισμα, αλλά βοηθά όσους αδυνατίζουν να διατηρήσουν επί περισσότερο καιρό το νέο βάρος.

Αποφύγετε την ποικιλία

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Μπάφαλο ανακάλυψαν ότι η μονοτονία στο φαγητό μπορεί να οδηγήσει σε μείωση του σωματικού βάρους, διότι μας κάνει να τρώμε ολοένα λιγότερο.