Γενετικά τροποποιημένος έρπης ως θεραπεία για τον καρκίνο του δέρματος

Μια γενετικά τροποποιημένη μορφή του ερπητοϊού αναδεικνύεται σε πολλά υποσχόμενη θεραπευτική λύση ενάντια στον καρκίνο του δέρματος.

Γενετικά τροποποιημένος έρπης ως θεραπεία για τον καρκίνο του δέρματος

Ο τροποποιημένος ιός είναι παντελώς ακίνδυνος για τα υγιή κύτταρα, όμως όταν χορηγείται με ένεση στον καρκινικό όγκο αντιγράφεται και απελευθερώνει ουσίες που βοηθούν στην καταπολέμησή του.

Τα αποτελέσματα σχετικής δοκιμής που δημοσιεύονται στην επιθεώρηση Journal of Clinical Oncology υποδεικνύουν ότι η νέα θεραπεία μπορεί να παρατείνει την επιβίωση ορισμένων ασθενών με μελάνωμα για αρκετά χρόνια, αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα του BBC.

Η δοκιμή περιελάμβανε 436 ασθενείς από 64 κέντρα σε ΗΠΑ, Βρετανία, Καναδά και Νότια Αφρική, οι οποίοι είχαν εμφανίσει μη εγχειρήσιμο κακόηθες μελάνωμα.

Η αξιοποίηση διαφόρων ιών στο πλαίσιο της θεραπείας του καρκίνου έχει διττό αποτέλεσμα, καθώς βοηθά να εξουδετερωθούν τα καρκινικά κύτταρα και ταυτόχρονα ενεργοποιείται το ανοσοποιητικό σύστημα ώστε να εξοντώσει τον καρκίνο, δηλώνει ο επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας Kevin Harrington από το Ερευνητικό Ινστιτούτο για τον Καρκίνο στο Λονδίνο. Επίσης, όπως τονίζει ο ερευνητής, τέτοιου είδους θεραπείες στοχεύουν εστιασμένα στα καρκινικά κύτταρα κι έτσι συνήθως έχουν λιγότερες παρενέργειες σε σύγκριση με τη χημειοθεραπεία ή άλλες μορφές ανοσοθεραπείας.