ΤΙ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ

Θυρεοειδίτιδα Hashimoto και υψηλή Χοληστερίνη

Καλησπέρα γιατρέ. Πριν ένα μήνα με χάπι Τ4 125 η TSH βγήκε 8,9 (0.27-4,2) και ανεβάσαμε το χάπι σε 150. Τώρα μόλις έλαβα τις νέες εξετάσεις και βγήκε η TSH 0,13. Θα πρέπει να μειώσουμε τη δόση. Και η θυρεοειδίτιδα hashimoto που έχω σχετίζεται με την υψηλή χοληστερίνη που έχω (213); Είμαι 21 ετών. Ευχαριστώ πολύ. Περιμένω απάντησή σας.

 

Απάντηση


Καταρχάς θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με τον γιατρό σας.

Σε κάθε περίπτωση, όμως, θα πρέπει να μειωθεί η δόση που λαμβάνετε για το Τ4 για να μην δημιουργηθούν περαιτέρω προβλήματα. Εάν η TSH είναι ψηλή, τότε λείπει η θυρεοειδική ορμόνη.

Όσον αφορά το δεύτερο θέμα  των λιπιδίων, τα λιπίδια δεν είναι απότοκα μιας και μόνης παραμέτρου. Αυτή την στιγμή, δεν γνωρίζουμε τι διατροφή ακολουθείτε, ή για παράδειγμα εάν είστε παχύσαρκη, ή έχετε συγγενή υπερλιπιδαιμία, άρα πάλι, θα πρέπει να μιλήσετε με τον γιατρό σας, προκειμένου να προλάβουμε βλάβες στα αγγεία.

Παναγιώτης Χαλβατσιώτης- επίκουρος καθηγητής Παθολογίας στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο Αττικό.

 

Links

BEST OF NETWORK

PlusQueen