ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Βιταμίνη C & αδυνάτισμα: Βοηθάει τελικά;

Βιταμίνη C & αδυνάτισμα: Βοηθάει τελικά;

Τα φρούτα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι μιας επιτυχημένης δίαιτας αλλά και μιας ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής γενικότερα.

Φαίνεται όμως ότι τα εσπεριδοειδή και τα άλλα φρούτα με σημαντική ποσότητα βιταμίνης C κατέχουν ξεχωριστή θέση σε μια δίαιτα.

Τα χαμηλά επίπεδα βιταμίνης C στο αίμα έχουν συσχετιστεί με τον υψηλότερο Δείκτη Μάζας Σώματος, την αυξημένη συσσώρευση λίπους στο σώμα και τη μεγαλύτερη περίμετρο της μέσης.

Ερευνητές από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Αριζόνα διαπίστωσαν μάλιστα ότι τα επίπεδα βιταμίνης C επηρεάζουν την ικανότητα του οργανισμού να χρησιμοποιεί το συσσωρευμένο λίπος ως πηγή ενέργειας, τόσο κατά τη σωματική άσκηση όσο και κατά τις ώρες ξεκούρασης.

Με άλλα λόγια, η επαρκής πρόσληψη βιταμίνης C διευκολύνει με φυσικό τρόπο τη διαδικασία καύσης του λίπους.

Για να επωφεληθείτε στο μέγιστο βαθμό από τη βιταμίνη C που λαμβάνετε καθημερινά, συνδυάστε την με έναν δραστήριο τρόπο ζωής.

Διαβάστε επίσης:

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C και οι θερμίδες τους
Οι 6 «υγιεινές» διατροφικές συνήθειες που πρέπει να κόψετε (βίντεο)

Ρωτήστε τον γιατρό