ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Pollotarian: Τα υπέρ & τα κατά της ημιχορτοφαγικής διατροφής (εικόνες)

Pollotarian: Τα υπέρ & τα κατά της ημιχορτοφαγικής διατροφής (εικόνες)

Η χορτοφαγική διατροφή, η οποία «επιτρέπει» την κατανάλωση πουλερικών, όπως η πάπια και η γαλοπούλα, λέγεται pollotarian, σε ελεύθερη απόδοση ορνιθοχορτοφαγική.

Καθώς δεν υπάρχουν οδηγίες για τον αποκλεισμό συγκεκριμένων τροφών σε μια ημιχορτοφαγική διατροφή, πολλοί άνθρωποι υιοθετούν την εκδοχή που τους ταιριάζει.

Όσοι ακολουθούν την ορνιθοχορτοφαγική εκδοχή, αποφεύγουν το κόκκινο κρέας και τα παράγωγα του χοιρινού, ενώ κάποιοι καταναλώνουν αυγά και γαλακτοκομικά. Μία άλλη κατηγορία είναι οι ιχθυοορνιθοχορτοφάγοι, οι οποίοι τρώνε και ψάρια και θαλασσινά.

Το κύριο όφελος της υιοθέτησης μιας ημιχορτοφαγικής διατροφής προέρχεται από τον αποκλεισμό του επεξεργασμένου κόκκινου κρέατος, ενώ απαιτείται περισσότερη έρευνα για τον προσδιορισμό ειδικότερων πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων.

Δείτε παρακάτω τα βασικά οφέλη μιας ορνιθοχορτοφαγικής διατροφής.

Πηγή: Medical Daily

BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen