ΦΑΡΜΑΚO

AbbVie: Στα 20 κορυφαία brands παγκοσμίως, μαζί με τις Coca Cola, Amazon & Apple

Την εντυπωσιακή 20η θέση όσον αφορά στην αντίληψη της δύναμης του εμπορικού της σήματος (brand), κατάφερε να κατακτήσει μόλις σε ενάμιση χρόνο ζωής, η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVi, συναγωνιζόμενη με τις 100 μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως με βάση την κεφαλαιακή τους αξία, σύμφωνα με τον δείκτη FutureBrand Index 2014.

Ειδικότερα η AbbVie, ξεπέρασε καταξιωμένα παγκόσμια brands, όπως η Coca Cola, η Amazon και η Wal-Mart, ενώ τα πέντε κορυφαία εμπορικά σήματα σύμφωνα με τον δείκτη global brand strength, ήταν η Google, η Microsoft, η Disney, η Apple και η Samsung Electronics.

«Έχουμε σημειώσει φανταστική πρόοδο κατά τους πρώτους 18 μήνες μας ως AbbVie», δήλωσε ο Rick Gonzalez, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. «Έχουμε αναπτύξει μια ισχυρή, βιώσιμη, μακροπρόθεσμη στρατηγική, την οποία εφαρμόσαμε και υλοποιήσαμε άκρως αποτελεσματικά. Είναι μεγάλη ικανοποίηση να βλέπουμε το έργο και την επιτυχία μας να αναγνωρίζονται».

Η FutureBrand (http://www.futurebrand.com/fbi/2014) είναι μια κορυφαία εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και ο ετήσιος δείκτης της μετρά τη δύναμη του εμπορικού σήματος (brand), υπολογίζοντας τις αντιλήψεις της κοινής γνώμης ανάλογα με το τι αντιπροσωπεύει μια εταιρεία και του πόσο καλά αποδίδει σε σχέση με αυτό. Στη βάση αυτή, υπάρχουν ορισμένες εταιρείες των οποίων η δύναμη, όσον αφορά στην αντίληψη του κοινού, είναι σημαντικά μεγαλύτερη από την οικονομική τους δύναμη, με κορυφαία την Walt Disney, ενώ σε αυτές περιλαμβάνεται και η AbbVie.

Η έρευνα της FutureBrand διενεργήθηκε μέσα από 3.030 συνεντεύξεις επαγγελματιών και στελεχών, σε 17 χώρες από όλο τον κόσμο, στις οποίες περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η Αγγλία, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Κίνα, η Αυστραλία, η Βραζιλία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ινδία και η Ιαπωνία.

Η αρχισυντάκτρια του Fast Company, Ariel Schwartz, σε ένα πρόσφατο άρθρο της σχετικά με την κατάταξη των εταιρειών, σχολίασε «Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι εμπορικά σήματα τα οποία απευθύνονται σε καταναλωτές, όπως η Google, η Apple και η Disney καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις. Είναι αξιοσημείωτο όμως, ότι εταιρείες όπως η AbbVie, οι οποίες δεν πωλούν τα προϊόντα τους απευθείας στο γενικό κοινό, κατάφεραν να συμπεριληφθούν στις κορυφαίες εταιρείες».

Νωρίτερα, μέσα στο 2014, η AbbVie είχε καταταχθεί στην 8η θέση ως μία από τις πιο αξιόλογες εταιρείες στον κλάδο των φαρμακευτικών προϊόντων, σύμφωνα με το περιοδικό Fortune.

Σχετικά με την AbbVie

Η AbbVie είναι μία παγκόσμια βιοφαρμακευτική εταιρεία, η οποία δημιουργήθηκε το 2013 ύστερα από το διαχωρισμό της από την Abbott Laboratories. Αποστολή της εταιρείας είναι να αξιοποιήσει την εμπειρία της, τους αφοσιωμένους ανθρώπους της και τη μοναδική προσέγγισή της για καινοτομία, με σκοπό την ανάπτυξη προηγμένων θεραπειών που θα καλύπτουν μερικές από τις πιο σύνθετες και σοβαρές ασθένειες του κόσμου. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η AbbVie απασχολεί περίπου 25.000 εργαζομένους (100 εκ των οποίων στην Ελλάδα) και δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 170 χώρες.

Διαβάστε ακόμη:

Abbvie: 13 νέα φάρμακα, επένδυση σε κλινικές μελέτες & ένα σκεύασμα που διαρκώς εκπλήσσει

© 2014-2024 Onmed.gr - All rights reserved