ΦΑΡΜΑΚO

Κάντε το φαρμακείο σας πιο ελκυστικό

Εν καιρώ κρίσης, όπως είναι αυτός που διανύουμε, θα πρέπει να λάβετε υπόψιν σας τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του Φαρμακείου σας για να μπορέσετε στην συνέχεια να προβείτε σε αλλαγές που θα κάνουν το Φαρμακείο σας πραγματικό πόλο έλξης.

Θα πρέπει λοιπόν να εξετάσετε και:

Tην εμπιστοσύνη του καταναλωτή στο πρόσωπο του Φαρμακοποιού.

Σας ρωτούν οι πελάτες: «Μου έγραψε καλό φάρμακο ο γιατρός;» Οι περισσότεροι πολίτες δε γνωρίζουν την εταιρία που έχει το φαρμακευτικό σκεύασμα που χρησιμοποιούν, γνωρίζουν το Φαρμακοποιό που τους το έδωσε.

Υπηρεσίες υγείας: Ο πολίτης, θα ιεραρχήσει τις ανάγκες του και τα χρήματα που θα διαθέσει, έχοντας πάντα σε προτεραιότητα προϊόντα και υπηρεσίες υγείας.

Το Φαρμακείο έχει «τίμια» προϊόντα, με υψηλό value for money, αυτό που κάποιος πληρώνει αυτό παίρνει και, βεβαίως, προϊόντα σε μέσες τιμές.

Η επισκεψιμότητα, λίγο έως πολύ, θα διατηρηθεί, που σημαίνει ότι ο πελάτης θα μπει μέσα στο σημείο, άρα έχουμε όλη τη δυνατότητα για να προτείνουμε λύσεις (προϊόντα-υπηρεσίες) για τις ανάγκες του.

Το Φαρμακείο είναι απενοχοποιημένος χώρος, ο πολίτης δεν φεύγει σκεπτόμενος «μήπως ξόδεψα άδικα τα χρήματά μου».

Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Φαρμακείου πρέπει να διαμορφωθεί στην κατεύθυνση της συστηματικής παροχής συμβουλών και υπηρεσιών υγείας μέσω εξειδικευμένων και εξατομικευμένων προτάσεων προς τους πολίτες.

Η Στρατηγική του Φαρμακείου

Η στρατηγική του Φαρμακείου βασίζεται στο ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα.

Το Φαρμακείο δεν μπορεί να αντιγράψει πρακτικές από άλλους καταναλωτικούς χώρους. Στρατηγικές προσφορών πρέπει να καταγράφονται απλά ως τακτικές στην συνεχή προσπάθεια ποιοτικής διαφοροποίησης και ενίσχυσης του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Πηγή: Pharmacy Management

© 2014-2024 Onmed.gr - All rights reserved