ΦΑΡΜΑΚO

ABBVIE: Διάκριση Καινοτομίας στην Επικοινωνία στα Corporate Affairs Excellence Awards 2017

Η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie απέσπασε ειδική διάκριση για την Καινοτομία στην Επικοινωνία στο πλαίσιο των Corporate Affairs Excellence Awards 2017, που διοργάνωσε ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Ειδικότερα, βραβεύτηκε για την καμπάνια εσωτερικής επικοινωνίας: «AbbVie: Μια πιο Καθαρή Ματιά στη Ραγοειδίτιδα».

Η δράση «AbbVie: Μια πιο Καθαρή Ματιά στη Ραγοειδίτιδα» σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την εταιρεία επικοινωνίας STRATCOM, με στόχο την ενημέρωση των εργαζομένων για την έγκριση της 13ης ένδειξης, που έλαβε σκεύασμα της εταιρείας για τη θεραπεία της ραγοειδίτιδας. Μίας σοβαρής ασθένειας των ματιών, που μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένη όραση ή ακόμη και απώλεια της όρασης.

Αξιοποιώντας τη «γρουσούζικη παράδοση» του αριθμού 13 με δημιουργικό ύφος, υλοποιήθηκε εσωτερική καμπάνια επικοινωνίας, στην οποία «αντιστράφηκαν» οι προλήψεις. Μια πρωτότυπη ενέργεια με εκπαιδευτικό και βιωματικό χαρακτήρα, που ενέπνευσε και ενέπλεξε ουσιαστικά τους ανθρώπους της AbbVie. Η δράση κορυφώθηκε, όταν οι εργαζόμενοι, φορώντας ειδικά γυαλιά προσομοίωσης των συμπτωμάτων της ραγοειδίτιδας, κλήθηκαν να συμμετέχουν σε δραστηριότητες και να λειτουργήσουν με περιορισμένη όραση, βιώνοντας με ρεαλιστικό τρόπο τα συμπτώματα της ασθένειας.

H Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie δήλωσε σχετικά: «Είμαστε υπερήφανοι για την κατάκτηση αυτής της τιμητικής διάκρισης, που επιβεβαιώνει για ακόμη μια φορά ότι η καινοτομία βρίσκεται στο DNΑ της AbbVie. Διατρέχει το σύνολο των δραστηριοτήτων μας, από τα προϊόντα και τη λειτουργία του οργανισμού μας, έως τον τρόπο σκέψης και εργασίας μας. Αξιοποιώντας την καινοτόμο και δημιουργική κουλτούρα της AbbVie, η διατμηματική μας ομάδα κατάφερε να υλοποιήσει μία ενέργεια που πετυχαίνει τους στόχους της, αλλά παράλληλα αναδεικνύει και τη σημασία που έχουν για την εταιρεία μας οι άνθρωποι της».

Το βραβείο παρέλαβαν για την AbbVie, η Χρυσούλα Διακάτου, Communications Manager και ο Ανδρέας Κορακιανίτης, Business Development Manager Rheumatology – Uveitis και για τη Stratcom, η Μαρία Αντωνίου, Senior Account Manager.

Σχετικά με την AbbVie

Η AbbVie είναι μία παγκόσμια βιοφαρμακευτική εταιρεία, η οποία δημιουργήθηκε το 2013 μετά από το διαχωρισμό της από την Abbott Laboratories. Αποστολή της εταιρείας είναι να αξιοποιήσει την εμπειρία της, τους αφοσιωμένους ανθρώπους της και τη μοναδική προσέγγισή της για καινοτομία, με σκοπό την ανάπτυξη προηγμένων θεραπειών που θα καλύπτουν μερικές από τις πιο σύνθετες και σοβαρές ασθένειες του κόσμου. Μετά και την εξαγορά της Pharmacyclics, η AbbVie σε παγκόσμιο επίπεδο απασχολεί πλέον περίπου 28.000 εργαζομένους (115 εκ των οποίων στην Ελλάδα) και δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 170 χώρες.

© 2014-2024 Onmed.gr - All rights reserved