ΕΙΔΗΣΕΙΣ

E@IATREIA: Ραντεβού μέσω mail & sms τα ραντεβού στο νοσοκομείο Ξάνθης

Ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης ραντεβού των τακτικών εξωτερικών ιατρείων, με τον διακριτικό τίτλο "E@IATREIA", έθεσε σε εφαρμογή, από τον προηγούμενο μήνα, η διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης, με στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πολιτών, αλλά και την εξοικονόμηση πόρων που "αγγίζουν" τις 70.000 ευρώ.

Από τον πρώτο κιόλας μήνα εφαρμογής του, οι πολίτες της Ξάνθης "αγκάλιασαν" το νέο σύστημα, με το 74,3% των ραντεβού με τα εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου να κλείνονται σε χρόνο μικρότερο των τριών λεπτών!

Σύμφωνα δε, με τη διοίκηση του νοσηλευτικού ιδρύματος, ποσοστό 80% των χρηστών θεωρεί την εφαρμογή από "πολύ καλή" έως "άριστη".

"Το E@IATREIA αποτελεί μια καινοτομία στην εξυπηρέτηση των πολιτών από τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου Ξάνθης και πραγματικά είμαστε περήφανοι που αυτή η ηλεκτρονική εφαρμογή φέρει τη 'σφραγίδα' των στελεχών του νοσοκομείου" λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διοικητής του νοσοκομείου Θανάσης Πάσχου.

"Με το νέο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης των ραντεβού στα εξωτερικά ιατρεία" εξηγεί ο κ. Πάσχου, "οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα εύκολα και γρήγορα να κλείνουν τα ραντεβού τους και να ενημερώνονται για όλες τις εξελίξεις μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος ή μέσω sms στα κινητά τους τηλέφωνα".

Η μελέτη, ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της εφαρμογής έγινε αποκλειστικά από το Τμήμα Οργάνωσης και Πληροφορικής του νοσοκομείου Ξανθής με τη συνδρομή κι ενθάρρυνση της διοίκησης του νοσηλευτικού ιδρύματος και το έργο υλοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα έξι μηνών.

Η ανάπτυξη της παραπάνω ηλεκτρονικής εφαρμογής, σύμφωνα με τον κ. Πάσχου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλα νοσηλευτικά ιδρύματα και φορείς υγείας της χώρας ώστε όσο το δυνατόν μεγαλύτερος αριθμός πολιτών να ωφεληθούν από το νέο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης των ραντεβού με τα εξωτερικά ιατρεία.

Πάντως, ο διοικητής του νοσοκομείου υπογραμμίζει, ότι πέρα από την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών, τα οφέλη από την εφαρμογή του νέου ηλεκτρονικού συστήματος είναι πολλαπλά καθώς επιτυγχάνεται:

- Αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού που διαθέτει στον τομέα της Πληροφορικής το νοσοκομείο.

- Αποτελεσματικότερη διαχείριση χρηματικών πόρων.

- Εξάλειψη των αδυναμιών της τετραψήφιας φωνητικής πύλης που εφαρμοζόταν μέχρι σήμερα.

- Αξιοκρατική και ισότιμη για όλους ταξινόμηση των κλεισμένων ραντεβού.

- Πλήρης και άμεση ενημέρωση των χρηστών είτε μέσω email είτε μέσω SMS.

- Απόκτηση τεχνογνωσίας εφαρμογών web για το Τμήμα Πληροφορικής ως παρακαταθήκη για ανάπτυξη και άλλων εφαρμογών.

- Οικονομία υπέρ του νοσοκομείου από τη μελλοντική κατάργηση του υπάρχοντος συστήματος.

- Δωρεάν πρόσβαση στην υπηρεσία των ραντεβού για όλους τους πολίτες είτε μέσω προσωπικής ευρυζωνικής σύνδεσης είτε μέσω κάποιου επαγγελματία υγείας.

- Εξοικονόμηση κόστους αγοράς της εφαρμογής από πιθανή ανάθεσή της σε ιδιωτική εταιρεία.

© 2014-2024 Onmed.gr - All rights reserved