Όσα δε γνωρίζετε για το ποπ κορν (γράφημα)

Τελευταία ενημέρωση: 09/12/2013 - 10:10
Share 0
Όσα δε γνωρίζετε για το ποπ κορν (γράφημα)

Είτε σκέτο είτε με αλάτι, με βούτυρο ή λάδι, το ποπ κορν είναι ένα… αμφιλεγόμενο σνακ. Μπορεί να αποτελέσει μια υγιεινή επιλογή με λίγες θερμίδες ή να μας «φορτώσει» με περιττά λιπαρά.

 

Οι διατροφολόγοι υποστηρίζουν ότι το απλό ποπ κορν που προετοιμάζουμε στο φούρνο μικροκυμάτων δεν περιέχει πρόσθετα ούτε βλαβερά κορεσμένα λιπαρά και επιπρόσθετο νάτριο. Ωστόσο, οι ποικιλίες που πωλούνται στο εμπόριο ή στον κινηματογράφο περιέχουν πολύ αλάτι.

 

Δείτε πόσες θερμίδες, πόσα κορεσμένα λιπαρά και πόσο νάτριο περιέχει κάθε τύπος ποπ κορν, αναλογικά με τις προτεινόμενες ημερήσιες ποσότητες.



Τα παραπάνω δεδομένα δημοσιεύονται στην εφημερίδα Huffington Post.

 

Εαν θελετε να τα μαθαίνετε όλα για την Υγεία κάνετε like ΕΔΩ   
 
Share 0

ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

Είναι δυνατόν να παχύνετε κάνοντας δίαιτα; Και όμως...

Είναι δυνατόν να παχύνετε κάνοντας δίαιτα;...

Σας έχει τύχει ποτέ να κάνετε δίαιτα και αντί να χάσετε να πάρετε επιπλέον κιλά; Αν όχι τότε ανήκετε στους πολύ τυχερούς!

Οι 5 τροφές που αδυνατίζουν μετά το Πάσχα!

Οι 5 τροφές που αδυνατίζουν μετά το Πάσχα!

Λίγοι μπόρεσαν να αντισταθούν στο λαχταριστό κατσικάκι, το κοκορέτσι και όλες τις λιχουδιές του Πάσχα!

Η θαυματουργή τροφή ιδανική για το άγχος και την αντοχή

Η θαυματουργή τροφή ιδανική για το άγχος...

Το Ginseng θεωρείται ότι μειώνει το αίσθημα κόπωσης, βελτιώνει την αντοχή και προσφέρει ευεξία. Γενικότερα, φαίνεται να αυξάνει τη δυνατότητα προσαρμογής του ατόμου με αποτέλεσμα να αυξάνει την ικανότητά του να αντιστέκεται αλλά και να αντεπεξέρχεται σε καταστάσεις άγχους. Ουσιαστικά, αυξάνει τη ζωντάνια και τη δυνατότητα παραγωγής έργου.

Το παντζάρι υπερτροφή για την υπέρταση

Το παντζάρι υπερτροφή για την υπέρταση

Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι όσοι εθελοντές έπιναν 250 χιλιοστόλιτρα (ml) παντζαροχυμό, έριχναν την πίεσή τους κατά 10 mmHg. Η υποχώρηση της πίεσης γίνεται αισθητή τρεις έως έξι ώρες μετά την κατανάλωση του χυμού, ενώ είναι ανιχνεύσιμη και την επόμενη μέρα.

Έξυπνες συμβουλές για να ρίξετε τη χοληστερίνη

Πώς να ρίξετε τη χοληστερίνη μετά το Πάσχα

Με μερικές απλές αλλαγές και προσαρμογές στις διατροφικές σας συνήθειες μπορείτε και εσείς να δείτε την χοληστερίνη σας να πέφτει και να νιώσετε καλύτερα

Ακολουθήστε το Onmed και στο twitter

×