ΟΜΟΡΦΙΑ

Βιταμίνη Κ: Σύμμαχος της υγείας και της ομορφιάς - Πού θα τη βρείτε

Βιταμίνη Κ: Σύμμαχος της υγείας και της ομορφιάς - Πού θα τη βρείτε

Η βιταμίνη Κ είναι απαραίτητη για την πήξη του αίματος, για την υγεία των οστών και για την πρόληψη των ρυτίδων.

Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, η βιταμίνη Κ βοηθά στην πήξη του αίματος, ενώ η έλλειψή της μπορεί να προκαλέσει σε ασθενείς με παθήσεις ήπατος τον κίνδυνο αιμορραγίας. Αντίθετα, ασθενείς που λαμβάνουν αντιπηκτικά φάρμακα καλό θα είναι να μην καταναλώνουν τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Κ.

Έρευνες που έγιναν αναφορικά με τον συσχετισμό της με τα κατάγματα, έδειξαν ότι η βιταμίνη Κ βοηθά στην παραγωγή οστεοκαλσίνης, μιας πρωτεΐνης που είναι απαραίτητη για τη βελτίωση της οστικής μάζας. Συνεπώς συμβάλλει στην πρόληψη των καταγμάτων, καθώς επίσης στην καταπολέμηση των φλεγμονών στους χόνδρους, οι οποίες προκαλούν τις αρθρίτιδες.

bigstock Foods Highest In Vitamin K On 122703755

Αξιοσημείωτη είναι και η συμβολή της στην πρόληψη του διαβήτη, καθώς έρευνες που έγιναν σε πειραματόζωα έδειξαν ότι βοηθά στη ρύθμιση της ινσουλίνης.

Η βιταμίνη Κ είναι επίσης σύμμαχος των γυναικών στην καταπολέμηση των ρυτίδων. Σύμφωνα με τους ειδικούς, διερευνάται κατά πόσο η βιταμίνη Κ προλαμβάνει την εμφάνιση ρυτίδων και τη γήρανση του δέρματος βοηθώντας το να έχει ελαστικότητα.

Η βιταμίνη Κ βρίσκεται σε λαχανικά σκουροπράσινα και φυλλώδη όπως το παντζάρι, το μπρόκολο, το σπανάκι, το μαρούλι, ο μαϊντανός και το κουνουπίδι.

Οι ειδικοί αναφέρουν ότι απορροφάται σε μεγαλύτερες ποσότητες από τον οργανισμό όταν αυτά είναι μαγειρεμένα.

Ο ανθρώπινος οργανισμός έχει μεγάλη ανάγκη από την απορρόφηση αυτής της βιταμίνης, η οποία είναι λιποδιαλυτή και έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύεται στους λιπώδεις ιστούς.

 

Διαβάστε επίσης:

Πέντε «συμπτώματα» που φανερώνουν ότι δεν τρώτε αρκετά φρούτα και λαχανικά

ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

Ρωτήστε τον γιατρό