ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ο θυμός κυριεύει το... διαδίκτυο

Το πιο κολλητικό συναίσθημα, που,μάλιστα, εξαπλώνεται σαν «πυρκαγιά» από χρήστη σε χρήστη στο διαδίκτυο φαίνεταινα είναι ο θυμός, σύμφωνα με μία νέα έρευνα που πραγματοποίησαν Κινέζοι ερευνητές.
Ο θυμός κυριεύει το... διαδίκτυο

Το πιο κολλητικό συναίσθημα, που,μάλιστα, εξαπλώνεται σαν «πυρκαγιά» από χρήστη σε χρήστη στο διαδίκτυο φαίνεταινα είναι ο θυμός, σύμφωνα με μία νέα έρευνα που πραγματοποίησαν Κινέζοι ερευνητές.

Ο θυμός εξαπλώνεται με ταχύτητα καισε εύρος στο διαδίκτυο, πράγμα που, όπως αναφέρουν, μπορεί να εξηγήσει γιατίπραγματικά γεγονότα όπως η έλλειψη τροφίμων, η δωροδοκία πολιτικών ή κάποιοάλλο σκάνδαλο αποτελούν πάντα «καυτά» θέματα online συζήτησης.

Οι ερευνητές του πανεπιστημίουΜπεϊχάνγκ, με επικεφαλής τον Ρούι Φαν, ανέλυσαν περίπου 70 εκατ. tweets τουμεγάλου κινεζικού κοινωνικού δικτύου Weibo, αντίστοιχου του Twitter, τα οποίαπροέρχονταν από περισσότερους από 200.000 χρήστες και αφορούσαν μια περίοδο έξιμηνών.

Η μελέτη συνέκρινε τα onlineμηνύματα με βάση το βασικό συναισθηματικό περιεχόμενό τους (οργή, λύπη, χαρά,αηδία) και σε ποιο βαθμό επηρέαζαν άλλους χρήστες να εκφράσουν ανάλογασυναισθήματα με δικά τους πλέον μηνύματα. Το βασικό συμπέρασμα ήταν ότι στονψηφιακό κόσμο κανένα άλλο συναίσθημα δεν έχει τόσο μεγάλη επιρροή όσο ο θυμός.

Μετά το θυμό ακολουθεί σε επιρροή ηχαρά, ενώ η λύπη έχει μάλλον μηδαμινή επιρροή.