ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Όμιλος Κορρέ: αύξηση πωλήσεων, ενδυνάμωση της μάρκας

Αύξηση του μεριδίου αγοράς, αύξηση των ενοποιημένων πωλήσεων, θετικές ταμειακές ροές και γενικότερη ενδυνάμωση της παρουσίας του στις διεθνείς αγορές προτεραιότητάς του, εμφανίζει ο όμιλος Κορρέ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2013, ο οποίος συνεχίζει να ενδυναμώνει το brand του στο φαρμακείο και στο εξωτερικό. 

Όμιλος Κορρέ: αύξηση πωλήσεων, ενδυνάμωση της μάρκας

Στοχευμένος στην ενδυνάμωση της μάρκας του τόσο στην ελληνική αγορά και στοφαρμακείο, όσο και στο εξωτερικό, είναι ο όμιλος Κορρέ, ο οποίος κατά τοεξάμηνο του 2013 καταγράφει αύξηση του μεριδίου αγοράς, αύξηση των ενοποιημένωνπωλήσεων, θετικές ταμειακές ροές και γενικότερη ενδυνάμωση της παρουσίας τουστις διεθνείς αγορές προτεραιότητάς του.

Συγκεκριμένα, στις χώρες της Ευρώπης όπου επικεντρώνει το ενδιαφέρον του οΌμιλος - Γερμανία, Ρωσία, Αγγλία, Γαλλία και Σκανδιναβία - σημειώθηκε αύξησητης τάξεως του 11%. Στις συγκεκριμένες αγορές, ο όμιλος στοχεύει στην περαιτέρωενδυνάμωση της μάρκας στα σημεία ημι-επιλεκτικής διανομής και στα φαρμακεία,τόσο μέσω προωθητικών ενεργειών όσο και με την τοποθέτηση νέων προϊόντων.

Στην Ελλάδα, ο Όμιλος παρουσίασε αύξηση του μεριδίου αγοράς στο κανάλι τουφαρμακείου, ως αποτέλεσμα των στοχευμένων προωθητικών ενεργειών και της θετικήςπορείας όλων των κατηγοριών προϊόντων το δεύτερο τρίμηνο του 2013, μεπρωταγωνιστές το πρόσωπο, τα αντηλιακά και το σώμα.

Οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου το πρώτο εξάμηνο του 2013, αυξήθηκαν0,2%, στα 21,8 εκατ.ευρώ από 21,7εκατ.ευρώ.

Τα αναπροσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), εάναφαιρεθεί η επίπτωση εκτάκτου κόστους αναδιοργάνωσης συμπεριλαμβανομένων και μηεπαναλαμβανόμενων ενεργειών αναδιάρθρωσης των απαιτήσεων στις οποίες προέβη οΌμιλος δεδομένου του δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος που προβλέπεται,ανήλθαν στα 4,5 εκατ.ευρώ από 5,1 εκατ.ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2012, εξαιτίαςαυξημένων για το πρώτο εξάμηνο του έτους προωθητικών ενεργειών και τουδιαφορετικού μίγματος προϊόντων στα δυο εξάμηνα (διαφορετικός χρονισμός). ΤαEBITDA του Ομίλου μετά την αφαίρεση και του παραπάνω κόστους αναδιοργάνωσηςανήλθαν στα 3,0 εκατ.ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2013.

Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν στα-0,9εκατ.ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2013 από 1,4εκατ.ευρώ το αντίστοιχο διάστηματου 2012. Αν εξαιρεθεί η παραπάνω επιβάρυνση αναδιοργάνωσης, τα καθαράαποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας θα αντιστοιχούσαν σεκέρδη 0,7εκατ.ευρώ.

Αναλυτικά, ο Όμιλος το τελευταίο διάστημα προέβη στις ακόλουθες ενέργειες:

- Στη φροντίδα προσώπου λάνσαρε τον ορό ολικήςαναδόμησης Μαύρη Πεύκη, μια φόρμουλα βασισμένη σε ανακάλυψη που έχει βραβευτείμε NOBEL Χημείας, ενώσημαντική επίδραση στην ανάπτυξη της κατηγορίας είχαν συνολικά η «οικογένεια»της Μαύρης Πεύκης και άλλες υποκατηγορίες του προσώπου, οι οποίεςυποστηρίχθηκαν με διαφήμιση και προωθητικές ενέργειες.

- Στην αντηλιακή φροντίδα, ανέπτυξε μία σειράνέας γενιάς αντιηλιακών με τριπλή δράση - αντιηλιακή, αντιρυτιδική, κατά τωνπανάδων - βασισμένη σε καινοτόμο δραστικό από φυτικά βλαστοκύτταρα ΚόκκινουΣταφυλιού.

- Στην περιποίηση σώματος ο Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ, υποστηρίζοντας την κατηγορία μεπροωθητικές ενέργειες, πέτυχε σημαντική αύξηση του μεριδίου της κατά 3,4μονάδες.