ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ

Ψυχολογία παιδιού: Οι ψυχολογικές επιπτώσεις των μαθησιακών δυσκολιών

Ψυχολογία παιδιού: Οι ψυχολογικές επιπτώσεις των μαθησιακών δυσκολιών

Οι μαθησιακές δυσκολίες, ως μια «διαφορετικότητα» που παρουσιάζεται στα πρώτα σχολικά χρόνια του παιδιού, έχει σοβαρές ψυχολογικές, εκπαιδευτικές και κοινωνικές συνέπειες στη ζωή του.

Οι μύθοι που έχουν κατά καιρούς επικρατήσει για τη δυσλεξία αλλά και για πολλές άλλες Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, η ελλιπής πληροφόρηση τόσο των γονιών όσο και των εκπαιδευτικών και η άρνηση πολλών γονιών να αποδεχτούν τη δυσκολία του παιδιού τους, έχουν οδηγήσει στη διαστρέβλωση της πραγματικής εικόνας που παρουσιάζει ένα παιδί με δυσλεξία και έχουν ενισχύσει λανθασμένες απόψεις, όπως ότι τα συγκεκριμένα παιδιά είναι τεμπέλικα ή χαμηλής νοημοσύνης.

Στο σημείο αυτό κρίνεται σκόπιμο να σημειωθεί ότι η δυσλεξία, όπως και οι υπόλοιπες Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τον δείκτη νοημοσύνης του παιδιού, το μορφωτικό και κοινωνικό επίπεδο των γονιών, το φύλο ή την εθνικότητα, και αποτελούν μια διά βίου κατάσταση για το άτομο.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr

ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

Ρωτήστε τον γιατρό