ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Με έμπνευση τους δημοσιογράφους, ένα ξεχωριστό βραβείο στην Abbvie Ηellas από την ΕΕΔΕ

Το πρώτο της βραβείο στα Corporate Affairs Excellence Awards της ΕΕΔΕ, έλαβε το βράδυ της Τετάρτης η βιοφαρμακευτική εταιρεία Abbvie.

Έμπνευση της εταιρείας, αποτέλεσε η δημοσιογραφική κοινότητα και ειδικότερα οι συντάκτες του υγειονομικού ρεπορτάζ, για την οποία οι επικεφαλής της Abbvie, σχεδίασαν ένα πρωτότυπο ξύλινο κουτί άμεσης ανάγκης το Survival Kit. Το ξύλινο κουτί περιείχε ωτασπίδες, επιδέσμους, σοκολάτα, μία κονσέρβα και ένα σουγιαδάκι, ενώ συνοδευόταν και από ένα οδηγό δημοσιογραφικής επιβίωσης.

Σύμφωνα με την διοίκηση, το βραβείο δεν το έλαβε μόνο η AbbVie Ελλάς, αλλά και οι εταιρείες επικοινωνίας Stratcom & Perception.

«Εσείς ήσασταν η έμπνευσή μας, τη δική σας «τρελή» καθημερινότητα προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε με τρόπο χιουμοριστικό, για σας και μόνο σχεδιάστηκε ευθύς εξαρχής», αναφέρει η Abbvie στην ανακοίνωσή της απευθυνόμενη στην έμπνευση που ήταν οι δημοσιογράφοι, προσθέτοντας ακόμη: «Στόχος μας είναι να βρισκόμαστε ακόμη περισσότερο στο πλευρό σας, δημιουργώντας διαρκώς καινοτόμες και πρωτοποριακές δράσεις για τις οποίες θα είμαστε όλοι περήφανοι!».

© 2014-2024 Onmed.gr - All rights reserved