ΟΜΟΡΦΙΑ

Δίαιτα: Τα 5 «κόλπα» για απώλεια βάρους που είναι ανώφελο να ακολουθείς

Δίαιτα: Τα 5 «κόλπα» για απώλεια βάρους που είναι ανώφελο να ακολουθείς

Κόντρα σε διαιτητικούς κανόνες, κόλπα και μύθους, μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή για απώλεια βάρους, δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη.

Δείτε 5 διαδεδομένα τρικ που πολλοί άνθρωποι ακολουθούν όταν θέλουν να αδυνατίσουν, αλλά σύμφωνα με τους ειδικούς αποτελούν χάσιμο χρόνου.

things dont worrk weight loss 1

Το παρακάνετε με το πράσινο τσάι

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση πράσινου τσαγιού χωρίς προσθήκη ζάχαρης και άλλων γλυκαντικών μπορεί πράγματι να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, αλλά η επίδρασή του δεν είναι σημαντική. Μελέτη έδειξε ότι όσοι έπιναν 2-4 φλιτζάνια τσάι την ημέρα, αύξησαν τον μεταβολισμό τους κατά 50 θερμίδες. Η ποσότητα τσαγιού που πρέπει να καταναλωθεί δηλαδή είναι μεγάλη και το όφελος μικρό. Επιπλέον, οι ειδικοί τονίζουν ότι τα διατροφικά συμπληρώματα με πράσινο τσάι είναι σπατάλη χρημάτων, καθώς ούτε το τσάι ούτε κάποια άλλη «μαγική υπερτροφή» μπορεί να συμβάλλει στην απώλεια βάρους.

things dont worry about trying to lose weight 2

Έχετε κόψει τη γλουτένη

Εάν πάσχετε από κοιλιοκάκη, δηλαδή δυσανεξία στη γλουτένη, επιβάλλεται να κόψετε την κατανάλωση τροφίμων που την περιέχουν. Αν όμως η γλουτένη δεν σας ενοχλεί, κόβοντάς την όχι απλώς δεν κερδίζετε κάτι, αλλά σαμποτάρετε και τη δίαιτά σας. Οι κατασκευαστές τροφίμων χωρίς γλουτένη, την αντικαθιστούν με ρυζάλευρο το οποίο περιέχει πολλά σάκχαρα. Μελέτη του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ με τη συμμετοχή περίπου 200.000 ενηλίκων, έδειξε ότι η μείωση ή η εξάλειψη της γλουτένης από τη διατροφή συνδέεται με αύξηση του κινδύνου ανάπτυξης διαβήτη κατά 13%.

things dont worry about trying to lose weight 3

Δεν τρώτε γαλακτοκομικά

Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση γάλακτος και γαλακτοκομικών προϊόντων, συμβάλλουν στην απώλεια βάρους λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε πρωτεΐνη. Μελέτη του 2016 σε 8.000 γυναίκες με φυσιολογικό βάρος, έδειξε ότι αυτές που έτρωγαν περισσότερα γαλακτοκομικά, είχαν πάρει λιγότερο βάρος σε διάρκεια 11 χρόνων σε σύγκριση με όσες δεν κατανάλωναν καθόλου ή λίγα γαλακτοκομικά.

things dont worry about trying to lose weight 4

Μειώνετε πολύ τα λιπαρά

Η μεγάλη μείωση των λιπαρών, μπορεί να δυσκολέψει σημαντικά την απώλεια βάρους. Στην πραγματικότητα η πρόσληψη κάτω του 15% των ημερήσιων θερμίδων από λιπαρά ρίχνει τα επίπεδα των ορμονών στον οργανισμό και αυξάνει την πείνα σας. Τα λιπαρά των τροφών ενισχύουν το αίσθημα κορεσμού και καταστέλλουν τις λιγούρες.

new things dont worry about trying to lose weight 5

Δεν τρώτε το βράδι

Δεν προκαλεί το βραδινό φαγητό αύξηση σωματικού βάρους, αλλά οι απερίσκεπτες νυχτερινές επιδρομές στο ψυγείο.
Οι άνθρωποι έχουν την τάση να καταναλώνουν ανθυγιεινά σνακ το βράδυ, επειδή δεν τρώνε τίποτα στη διάρκεια της μέρας, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ελέγξουν την πείνα τους και να τρώνε ότι βρεθεί εκείνη τη στιγμή μπροστά τους. Αντί να εστιάζετε στην αποφυγή φαγητού το βράδυ, προσπαθήστε να κατανέμετε σωστά τα γεύματά σας στη διάρκεια της ημέρας.

 

Διαβάστε επίσης:

Λίπος στην κοιλιά: 5 λόγοι που δεν φεύγει όση γυμναστική κι αν κάνεις

Σχετικά Άρθρα:

Περισσότερα στην κατηγορία:

ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

Ρωτήστε τον γιατρό