ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πιο επίπεδη κοιλιά μέσα σε 24 ώρες; Η διατροφή για να τα καταφέρεις

Πιο επίπεδη κοιλιά μέσα σε 24 ώρες; Η διατροφή για να τα καταφέρεις

Και το 24ωρο πλάνο διατροφής για επίπεδη κοιλιά για να τα καταφέρεις

Για πιο επίπεδη κοιλιάΕίναι ωραίο να δείχνεις όμορφη φορώντας το φόρεμά σου, αλλά είναι ακόμα καλύτερο να δείχνεις όμορφη και όταν το βγάλεις.

Ορισμένοι συνδυασμοί τροφών (πρωτεΐνες και υδατάνθρακες) μπορεί να προκαλέσουν φούσκωμα στην κοιλιά. Γι’ αυτό η ειδικός προτείνει να συνδυάζεις τις πρωτεΐνες με λαχανικά και λιπαρά ή τους υδατάνθρακες με λαχανικά και λιπαρά. Απόφυγε τις τροφές που προκαλούν πρήξιμο, όπως φασόλια, μπρόκολο, λάχανο, κολοκυθάκια, ανθρακούχα αναψυκτικά και γλυκαντικές ουσίες και κατανάλωσε τροφές πλούσιες σε νερό (αγγούρι, πεπόνι, σούπα).

«Ενυδατώνουν τον οργανισμό και κάνουν πιο επίπεδο το στομάχι. Η βρομελίνη, ένα πεπτικό ένζυμο που βρίσκεται στον ανανά, επίσης κάνει θαύματα, διασπώντας τις πρωτεΐνες και επιταχύνοντας την πέψη»,, τονίζει η ειδικός.

Διαβάστε περισσότερα στο Queen.gr

BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen