ΠΕΔΥ – ΕΟΠΥΥ

ΕΟΠΥΥ: Τι αλλάζει στη διαδικασία των ραντεβού με τους γιατρούς

Στην αντιμετώπιση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν σήμερα οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ με το μηνιαίο «πλαφόν» των 200 δωρεάν ραντεβού ανά συμβεβλημένο γιατρό προσανατολίζεται ο ΕΟΠΥΥ μέσω αλλαγών που θα δρομολογηθούν το προσεχές διάστημα.

ΕΟΠΥΥ: Τι αλλάζει στη διαδικασία των ραντεβού με τους γιατρούς

Μέσω της ιστοσελίδας, οι ασφαλισμένοι εκτός από το να κλείνουν ραντεβού, θα μπορούν να ρωτούν σχετικά με τις παροχές που δικαιούνται σε περίπτωση ατυχήματος ή για τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίζουν για τη διεκπεραίωση της υπόθεσής τους.

Όπως αναφέρει το «Έθνος», οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να απευθύνονται στην αναβαθμισμένη ιστοσελίδα του Οργανισμού ή σε ειδική εφαρμογή στο κινητό τηλέφωνο και όχι απευθείας στον γιατρό. Θα εισάγουν στο σύστημα την περιοχή, την ειδικότητα που ψάχνουν και τον επιθυμητό χρόνο.

Τη διεκπεραίωση της διαδικασίας θα αναλαμβάνει πλέον ο ΕΟΠΥΥ και το ψηφιακό σύστημα θα εμφανίζει στον ασφαλισμένο όλες τις λεπτομέρειες του ραντεβού.

Σε πολλές περιπτώσεις, οι γιατροί δηλώνουν πως έχουν συμπληρώσει το «πλαφόν» από τις πρώτες μέρες του μήνα, ζητώντας από τους ασφαλισμένους να πληρώσουν οι ίδιοι την επίσκεψη. Η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ εκτιμά ότι υπάρχει σοβαρό θέμα με το «πλαφόν», το οποίο «κλειδώνει» γρήγορα. Εξετάζει δε καταγγελίες σύμφωνα με τις οποίες υπάρχει πλασματικότητα στην πλειονότητα των περιπτώσεων.

Για τον σκοπό αυτόν, οι υπηρεσίες του Οργανισμού αναλαμβάνουν τα ραντεβού ώστε να είναι σε θέση να γνωρίζουν σε ποιες περιπτώσεις έχει κλείσει πραγματικά το «πλαφόν» και σε ποιες όχι. «Οι 200 δωρεάν επισκέψεις τον μήνα θα είναι 200 και δωρεάν, εφόσον διαχειριζόμαστε εμείς το σύστημα» αναφέρουν στο «Έθνος της Κυριακής» στελέχη του ΕΟΠΥΥ.

Η παρέμβαση στην ιστοσελίδα του Οργανισμού, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο.

Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Ασφαλισμένων, όπως ονομάζεται, θα λειτουργήσει από το 2017 και απαντάει στην ανάγκη εκσυγχρονισμού του ΕΟΠΥΥ. Η λογική είναι ότι ο πολίτης πρέπει να είναι σε θέση να μαθαίνει τα πάντα σχετικά με την επαφή του με τον Οργανισμό με ένα απλό τηλεφώνημα ή μέσω του Διαδικτύου.

Η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ έχει ζητήσει τουλάχιστον 600 άτομα προκειμένου να μπορέσει να υποστηρίξει τη νέα διαδικασία εκκαθάρισης των παραστατικών από τους παρόχους αλλά και τις υπό διαμόρφωση υπηρεσίες προς τους πολίτες.