ΦΑΡΜΑΚO

Το «Αιέν Αριστεύειν» στο συνέδριο του Φαρμακευτικού Μάρκετιγκ

Η πρωτοτυπία, η καινοτομία και η δημιουργικότηταθα αναδειχθούν και θα βραβευθούν για μια ακόμα χρονιά στα Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ στο πλαίσιο του 9ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Μάρκετινγκμε τίτλο Μεταμόρφωση/Αναμόρφωση/Επιμόρφωση που διοργανώνει η Ελληνική Εταιρία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ(Ε.Ε.Φα.Μ.) στις 11-13 Φεβρουαρίου, 2014 στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» Κέντρο Πολιτισμού«Ελληνικός Κόσμος»
Το «Αιέν Αριστεύειν» στο συνέδριο του Φαρμακευτικού Μάρκετιγκ

Η πρωτοτυπία, η καινοτομία και η δημιουργικότηταθα αναδειχθούν και θα βραβευθούν για μια ακόμα χρονιά στα Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ στο πλαίσιο του 9ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Μάρκετινγκμε τίτλο Μεταμόρφωση/Αναμόρφωση/Επιμόρφωση που διοργανώνει η Ελληνική Εταιρία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ(Ε.Ε.Φα.Μ.) στις 11-13 Φεβρουαρίου, 2014 στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» Κέντρο Πολιτισμού«Ελληνικός Κόσμος».

Φέτος,οι υποψηφιότητες ξεπέρασαν κάθε προηγούμενη συμμετοχή καθώς η επταμελής Κριτική Επιτροπή με Πρόεδρο τον Δρ. Γεώργιο Αυλωνίτη,Καθηγητή Marketing στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, εξέτασε στηνπροκριματική φάση 29 υποψηφιότητες από 18 εταιρείες για εκστρατείες πουπραγματοποιήθηκαν μεταξύ της περιόδου 2011-2013. Η παρουσίαση των 10 φιναλίστ όπως αξιολογήθηκαν από τηνΚριτική Επιτροπή και η βράβευση τωνκαλύτερων επικοινωνιακών πρακτικών ενώπιον του συνεδριακού κοινού, θαπραγματοποιηθεί την Πέμπτη 13Φεβρουαρίου, ενώ και οι 29 αρχικές συμμετοχές θα παρουσιαστούν με Posterστον συνεδριακό χώρο.

Στονφετινό διαγωνισμό η Οργανωτική Επιτροπή της ΕΕΦΑΜ ανανέωσε τις τρειςδιαγωνιζόμενες κατηγορίες δίνοντας την ευκαιρία να παρουσιαστούν εκστρατείες πουαφορούν στην:

1. ΔιαχείρισηΚύκλου Ζωής προϊόντων (νέων και ώριμων)

2. ΥποστήριξηΜη Υποχρεωτικώς Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ.)

3. Ενημέρωση& Ευαισθητοποίηση του κοινού

Τακριτήρια με τα οποία αξιολογήθηκαν οι παρουσιάσεις περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων,την αποτελεσματικότητα, τη δημιουργικότητα, την πρωτοτυπία, την καινοτομία, τηνποικιλία μέσων και μεθόδων, την χρήση ερευνών και μελετών και αξιοποίησή τους,τη δομή και σαφήνεια της παρουσίασης. Το υψηλό επίπεδο όλων των παρουσιάσεων συντέλεσεώστε στην κατηγορία Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ., να παρουσιαστούν κατ’ εξαίρεση στην τελική φάση4 αντί 3 υποψηφιοτήτων καθώς υπήρξε απόλυτη ισοβαθμία.

Συγκεκριμένα,στην τελική φάση για τη Διαχείριση Κύκλου Ζωής προκρίθηκαν εκστρατείες πουαφορούν στις Ψυχικές Παθήσεις, την Χοληστερίνη και την πρόληψη θρομβοεμβολικώνεπεισοδίων. Στην κατηγορία Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ. θα διαγωνιστούν 4 υποψήφιοι για προϊόνταόπως Hexalen, Ezixin, Tantum Verde και Bisolvon. Ενώ στην κατηγορία για τηνΕυαισθητοποίηση και Ενημέρωση του Κοινού περιλαμβάνονται εκστρατείες μεΑντικαπνιστικό μήνυμα, για την Ηπατίτιδα C και για την Ρευμαδοειδή Αρθρίτιδα/Σπονδυλαρθρίτιδα.

Ο θεσμός των Αριστείων στόχο έχει ναδιαδώσει και να επιβραβεύσει τις πιοεπιτυχημένες και αποτελεσματικέςενέργειες επικοινωνίας και μάρκετινγκ, να προωθήσει την δημιουργική άμιλλα τόσο μεταξύ εταιριώνόσο και στελεχών και να ενθαρρύνει την εφαρμογήσύγχρονων, καινοτόμων μεθόδων μάρκετινγκ που συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου αλλά και την έγκυρη ενημέρωση των ασθενών.

Ο Πρόεδρος της επταμελούς ΚριτικήςΕπιτροπής Δρ. Γ. Αυλωνίτης,Καθηγητής Marketing στο ΟικονομικόΠανεπιστήμιο Αθηνών, τόνισε ότι, «Έχονταςτην τιμή να συμμετέχω για δεύτερη φορά στην Κριτική Επιτροπή των Αριστείων, μεχαρά διαπιστώνω ότι φέτος είχαμε το προνόμιο να αξιολογήσουμε 29 υποψηφιότητες ίσεςμεταξύ ίσων. Ο πήχης ήταν τόσο υψηλός που έκανε την τελική αξιολόγηση απ’ όλουςτους συναδέλφους εξαιρετικά δύσκολη. Χάρη στα αδιάβλητα και αξιοκρατικάκριτήρια που έχουμε όμως θέσει τόσο ως επιτροπή όσο και ως Ε.Ε.Φα.Μ., καθιστούντις παρουσιάσεις της τελικής δεκάδας, αν και με ελάχιστες βαθμολογικέςδιαφορές, άξιες φιναλίστ. Είναι ευχής έργον που μέσα από τέτοιες υψηλούεπιπέδου διοργανώσεις και πρακτικές αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο ησπουδαιότητα και η αξία του μάρκετινγκ. Τώρα οι 10 υποψηφιότητες θα τεθούνενώπιον του αλάνθαστου αισθητηρίου του συνεδριακού κοινού. Καλή επιτυχία σεόλους τους επαγγελματίες που με την ποιότητα και το ήθος της εργασίας τουςτιμούν τόσο τον χώρο του μάρκετινγκ όσο και τον τελικό αποδέκτη, τον ασθενή.»