Νέα επιστημονικά ευρήματα ίσως δώσουν τέλος στη φαλάκρα

Τους παράγοντες που καθορίζουν πότε η τρίχα μεγαλώνει, πότε σταματά να αυξάνεται και πότε πέφτει, υποστηρίζουν ότι ανακάλυψαν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνιας.

Η μελέτη τους περιλαμβάνει τρεις διαφορετικές θεματικές.

Στην πρώτη, η ερευνητική ομάδα αναλύει τα γονίδια που ελέγχουν τους κύκλους ανάπτυξης των μαλλιών.

Στη δεύτερη, οι ερευνητές ανέλυσαν τη λειτουργία των δύο βασικών πρωτεϊνών, που εμπλέκονται στον κύκλο ζωής της τρίχας, ενεργοποιώντας σήματα, τα οποία είναι κρίσιμα για τη ρύθμιση των βλαστικών κυττάρων, κατά τη διάρκεια της νέας τριχοφυΐας.

Στην τρίτη, που δημοσιεύθηκε μόλις τον περασμένο μήνα, οι ερευνητές ανέλυσαν το γονίδιο Wnt7b, το οποίο ενεργοποιεί την ανάπτυξη της τρίχας.

Ο επικεφαλής της μελέτης, Dr. Krzysztof Kobielak, σχολίασε ότι από τη στιγμή που τα ευρήματα αυτά της έρευνας, φαίνεται πως έχουν ένα ρυθμιστικό ρόλο κλειδί στη διατήρηση της σταθερότητας του πληθυσμού των διαφόρων τύπων των ενηλίκων βλαστικών κυττάρων, οι επιπτώσεις για τις μελλοντικές θεραπείες μπορεί να είναι δυνητικά πολύ ευρύτερες από τη φαλάκρα.

Για παράδειγμα, αναφέρει, θα μπορούσαν ενδεχομένως να περιλαμβάνουν την αναγέννηση του δέρματος.

BEST OF NETWORK