ΕΙΔΗΣΕΙΣ

«Πιάσε το Μολύβι»: Τριπλή διάκριση για την εκστρατεία της Abbvie στα βραβεία της ΕΕΔΕ

Τρία βραβεία έλαβε η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα «Πιάσε το Μολύβι», στη φετινή απονομή των Corporate Affairs Excellence Awards, της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).

«Πιάσε το Μολύβι»: Τριπλή διάκριση για την εκστρατεία της Abbvie στα βραβεία της ΕΕΔΕ

Η Εκστρατεία της βιο-φαρμακευτικής εταιρείας AbbVie που σχεδίασε η εταιρεία επικοινωνίας PHOCUS, βραβεύτηκε στις κατηγορίες «Κοινωνική Διαμεσολάβηση & Συμμέτοχοι» και «Καλύτερη Χρήση των Social Media» ενώ επιπλέον έλαβε το ειδικό βραβείο «Καινοτομία στην Επικοινωνία», μία τιμητική διάκριση που αναγνωρίζει την καινοτομία στις καμπάνιες επικοινωνίας, καθιστώντας το βραβευόμενο πρόγραμμα υπόδειγμα στην αγορά, που εισάγει νέα τεχνογνωσία.

Στόχος της εκστρατείας ήταν να ενημερώσει το ευρύ κοινό για τα συμπτώματα και τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης της Ρευματοειδούς Αρθρίτιδας και να παρακινήσει όσους ενδεχομένως εμφάνιζαν πρώιμα συμπτώματα, να επισκεφθούν τον Ρευματολόγο, ο οποίος είναι ο κατάλληλος ιατρός για τη διάγνωση και τη διαχείριση της νόσου.

Πηγή έμπνευσης της Εκστρατείας αποτέλεσε η δυσκολία ασθενών με ενεργή Ρευματοειδή Αρθρίτιδα να πραγματοποιήσουν ακόμη και απλές, καθημερινές κινήσεις, όπως να πιάσουν ένα μολύβι και να γράψουν. Το προσωπικό γράμμα μιας ασθενούς στο οποίο περιέγραφε με συναισθηματικό τρόπο το «ταξίδι της με τη νόσο» αποτέλεσε την αφορμή για τη δημιουργία της ιστοσελίδας www.piasetomolyvi.gr. Ο επισκέπτης καλούνταν να διαβάσει το γράμμα, να επιλέξει μία φράση και χρησιμοποιώντας τον κέρσορα-μολύβι, να τη γράψει στο ειδικό πεδίο, προσομοιώνοντας τη δυσκολία που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με Ρευματοειδή Αρθρίτιδα. Στη συνέχεια, καλούνταν να μοιραστεί αυτή τη φράση στον προσωπικό του λογαριασμό Facebook, συμβάλλοντας προσωπικά στη διάδοση του μηνύματος για ενημέρωση και έγκαιρη διάγνωση της νόσου.

Η ίδια Εκστρατεία έχει και ήδη διακριθεί και σε άλλους σημαντικούς θεσμούς επιβράβευσης της Αριστείας και της Δημιουργικότητας στον τομέα της Επικοινωνίας (Ermis Awards, Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ.), ενώ έχει προκριθεί προς βράβευση και στην τελική πεντάδα των διεθνούς εμβέλειας βραβείων SABRE AWARDS - ΕΜΕΑ 2018 στην κατηγορία Digital.

H Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie, δήλωσε σχετικά:
«Η επιτυχία της Εκστρατείας μας για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα «Πιάσε το Μολύβι» είναι για εμάς ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο, ώστε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών, μέσα από την ανάληψη δράσεων και πρωτοβουλιών που συμβάλουν, τόσο στην ενημέρωση του κοινωνικού συνόλου, όσο και στη βιωσιμότητα του συστήματος Υγείας. H AbbVie στηρίζεται στην καινοτομία και όταν αυτή συναντά τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα, καταφέρνουμε να συμβάλλουμε πολλαπλασιαστικά θετικά, στη ζωή των συνανθρώπων μας. Η αναγνώριση της προσπάθειας μας μέσω της τριπλής διάκρισης της εταιρείας μας στο θεσμό των Corporate Affairs Excellence Awards, μας τιμά και μας κινητοποιεί να συνεχίσουμε».

Από την πλευρά του, ο Ανδρέας Μπόνης, ιδρυτής της PHOCUS, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την τριπλή διάκριση της καμπάνιας «Πιάσε το Μολύβι» στα φετινά «Corporate Affairs Excellence Awards». Όταν ξεκινήσαμε την εταιρεία μας πριν από 4 χρόνια, θέσαμε έναν πολύ συγκεκριμένο στόχο: Να προσεγγίσουμε την επικοινωνία στον χώρο της Υγείας με τρόπο που να συνδυάζει αποτελεσματικά τη δημιουργικότητα και την καινοτομία με την επίτευξη των στόχων των πελατών μας. Η τριπλή αυτή διάκριση επιβεβαιώνει ότι ακολουθούμε το σωστό δρόμο. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της PHOCUS, οι οποίοι εργάστηκαν σκληρά γι’ αυτό το project καθώς και την ομάδα της AbbVie για τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη που μας έδειξε».

Σχετικά με τα Corporate Affairs Excellence Awards

Ο θεσμός των «Corporate Affairs Excellence Awards» διοργανώνεται από τον Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) και στοχεύει στην ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών σε θέματα Eπικοινωνίας και Eταιρικών υποθέσεων που εφάρμοσαν επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Επιπλέον, επιδιώκει την ανάδειξη των καινοτόμων πρακτικών, εργαλείων και μεθοδολογιών που έχουν θετική επίδραση και όφελος προς τα εμπλεκόμενα μέρη (εργαζόμενοι, κοινωνία, δημόσιοι φορείς, τοπικές αρχές/κοινωνία, μη Κυβερνητικοί οργανισμοί, πελάτες κ.α.).

Διαβάστε ακόμη:

Ρευματοειδής αρθρίτιδα: Τα 12 συμπτώματα του αυτοάνοσου νοσήματος μέσα από φωτογραφίες

Η AbbVie και πάλι ψηλά στην εκτίμηση των ασθενών σε θέματα εταιρικής φήμης