ΥΓΕΙΑ

Τι πρέπει να πίνετε πριν γυμναστείτε και γιατί

Θέλετε να αυξήσετε τις αντοχές σας και να πετύχετε καλύτερες επιδόσεις κατά τη διάρκεια της προπόνησή σας; Η λύση είναι απλή και απολαυστική!

Τι πρέπει να πίνετε πριν γυμναστείτε και γιατί

Μια νέα επιστημονική μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση International Journal of Sport Nutrition and Exercise Metabolism καταδεικνύει ότι το πιο αγαπημένο ρόφημα παγκοσμίως –ο καφές φυσικά– μπορεί να σας δώσε την τόνωση που χρειάζεστε πριν τη γυμναστική.

bigstock Coffee Cup And Coffee Beans 84244856

Αρκετοί αθλητές καταφεύγουν στην καφεΐνη σε μορφή σκόνης ή χαπιού ώστε να αυξήσουν την ένταση της προπόνησής τους. Ωστόσο, δεν υπήρχαν μέχρι σήμερα επαρκή επιστημονικά δεδομένα όσον αφορά την αποτελεσματικότητα του καφέ, της δημοφιλέστερης πηγής καφεΐνης, στη βελτίωση των αθλητικών επιδόσεων. Για το λόγο αυτό, Αμερικανοί ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Τζόρτζια πραγματοποίησαν επισκόπηση (μετα-ανάλυση) παλαιότερων ερευνών ώστε να καταλήξουν εάν ο καφές τελικά συμβάλλει θετικά στη γυμναστική και κατ’ επέκταση αν μπορεί να υποκαταστήσει την πρόσληψη καφεΐνης σε άλλες μορφές.

Οι πέντε από τις εννέα έρευνες που αναλύθηκαν κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο καφές βελτιώνει σημαντικά την αντοχή κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Συγκεκριμένα, ποσότητα 3-7 mg καφεΐνης ανά κιλό σωματικού βάρους φάνηκε να ενισχύει τις αντοχές περίπου κατά 24%. Ένα φλιτζάνι καφέ περιέχει από 75 έως 150 mg καφεΐνης, ανάλογα με την ποικιλία του καφέ αλλά και τον τρόπο παρασκευής του.

Δεκάδες είναι οι επιστημονικές μελέτες που έχουν αναδείξει τα οφέλη του καφέ για την υγεία, όπως για παράδειγμα ο μειωμένος κίνδυνος θανάτου από καρδιαγγειακά αίτια, η παράταση του προσδόκιμου ζωής και ο μειωμένος κίνδυνος εκδήλωσης διαβήτη τύπου 2.

Διαβάστε επίσης:

Νέα έρευνα: Ο καφές μειώνει τον κίνδυνο θανάτου – Πόσο πρέπει να πίνετε
Καφές με άδειο στομάχι: Γιατί πρέπει να τον αποφεύγετε
Καφές μετά το αλκοόλ: Βοηθά να υποχωρήσει η μέθη;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ