ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τα σημεία-κλειδιά της επιτυχημένης δίαιτας

Τα σημεία-κλειδιά της επιτυχημένης δίαιτας
Δεν είναι εύκολο να πάρουμε την απόφαση να ξεκινήσουμε δίαιτα, πόσο μάλλον να την ακολουθήσουμε. Οι περιορισμένες ποσότητες και οι άνοστες τροφές είναι μερικοί μόνο από τους λόγους που μπορούν να βάλουν φρένο στην προσπάθειά μας, όμως υπάρχουν μερικά βασικά σημεία που μπορούν να μας κινητοποιήσουν και να μας κάνουν να τα καταφέρουμε.
Δεν είναι εύκολο να πάρουμε την απόφαση να ξεκινήσουμε δίαιτα, πόσο μάλλον να την ακολουθήσουμε. Οι περιορισμένες ποσότητες και οι άνοστες τροφές είναι μερικοί μόνο από τους λόγους που μπορούν να βάλουν φρένο στην προσπάθειά μας, όμως υπάρχουν μερικά βασικά σημεία που μπορούν να μας κινητοποιήσουν και να μας κάνουν να τα καταφέρουμε.

Δείτε ποια είναι τα σημεία-κλειδιά που αξιολογούν οι διατροφολόγοι ώστε να χαρακτηρίζουν μια δίαιτα πιο «εύκολη» σε σύγκριση με άλλες.

1. Αρχική προσαρμογή
Κάθε δίαιτα επιβάλλει αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες, σε κάθε γεύμα και σνακ. Ένα διατροφικό πλάνο που διευκολύνει τη μετάβαση αλλά επιτρέπει τα «διαλείμματα» και δεν αποκλείει ομάδες τροφών είναι πιο εύκολο να εφαρμοστεί αποτελεσματικά και για μεγάλο χρονικό διάστημα.

2. Κορεσμός
Δεν είναι όλες οι δίαιτες αποτελεσματικές ως προς την κατανομή των θερμίδων και των γευμάτων. Όταν αποφεύγουμε την πείνα και τις λιγούρες είναι πιο εύκολο να ακολουθήσουμε διατροφικές συμβουλές για απώλεια βάρους.

3. Γεύση
Είναι αδύνατο να ακολουθήσουμε μια δίαιτα εάν δεν απολαμβάνουμε τις τροφές που περιλαμβάνει. Οι ειδικοί τονίζουν ότι υπάρχουν πολλά «πρωτότυπα» υλικά και μπαχαρικά που μπορούν να δώσουν γεύση σε ένα απλό πιάτο χωρίς να μας επιβαρύνουν με θερμίδες.

4. Ειδικές απαιτήσεις
Η ευελιξία και η ευκολία στην εφαρμογή είναι σημαντικά «προσόντα» μιας δίαιτας. Η μακρόχρονη προετοιμασία, τα ακριβά υλικά και οι αυστηρές εντολές είναι μερικοί μόνο από τους παράγοντες που μας κάνουν να εγκαταλείψουμε μια δίαιτα.