ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Το διατροφικό μυστικό του καλού ύπνου

Το διατροφικό μυστικό του καλού ύπνου

Ψάχνετε τη… συνταγή του καλού ύπνου; Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι περιλαμβάνει το γάλα και τους ξηρούς καρπούς.

Ψάχνετε τη… συνταγή του καλού ύπνου; Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι περιλαμβάνει το γάλα και τους ξηρούς καρπούς.

Νέα μελέτη που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ ανέλυσε τη σχέση διατροφής και ύπνου σε περισσότερους από 4.500 ενήλικες. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι ορισμένα μεταλλικά στοιχεία και οξέα συνδέονται άμεσα με το γλυκό και ξεκούραστο ύπνο.

Ένα βραδινό σνακ όπως τα καρύδια Βραζιλίας, τα οποία είναι πλούσια σε σελήνιο και κάλιο, μαζί με ένα ποτήρι γάλα, εξαιρετική πηγή ασβεστίου, περιέχει όλα τα συστατικά που χρειαζόμαστε για να κοιμηθούμε σαν πουλάκι!

Ο επικεφαλής της μελέτης Δρ Μάικλ Γκράντερ, από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια, δήλωσε πως «τα ευρήματα της μελέτης υποδεικνύουν πως υπάρχουν απλές, φυσικές λύσεις για τα προβλήματα ύπνου».

Υποστηρίζει μάλιστα πως συχνές διαταραχές όπως η υπνική άπνοια και η αϋπνία μπορούν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά εάν υιοθετήσουμε μερικές αλλαγές στη διατροφή μας.

Η αυξημένη κατανάλωση υδατανθράκων, ορισμένων οξέων που βρίσκονται στο γάλα και βιταμίνης D φάνηκε να συνδέεται άμεσα με τον καλό ύπνο. Παράλληλα, οι μεγάλες ποσότητες καλίου και ασβεστίου στη διατροφή είχαν σαν αποτέλεσμα τη μειωμένη κόπωση και υπνηλία την επόμενη ημέρα.

Αντιθέτως, η κακή ποιότητα ύπνου φάνηκε να οφείλεται σε λιπαρά που βρίσκονται στο βούτυρο και το τυρί (εξανοϊκό και δεκαεξανοϊκό οξύ), στο αλάτι και τα πολλά υγρά.

Διαβάστε επίσης:

Αϋπνία: Πέντε λύσεις για να κοιμηθείτε… σαν πουλάκι!



Best of DPG network

Ρωτήστε τον γιατρό