ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τι θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής για παιδιά 6-12 χρονών

Τι θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής για παιδιά 6-12 χρονών

Βοηθήστε τα παιδιά να μάθουν να τρέφονται υγιεινά και θρεπτικά.

Ξεκινήστε από μικρή ηλικία δίνοντας στο παιδί φρέσκα φρούτα και λαχανικά, δημητριακά, ψάρι και λιγότερο κόκκινο κρέας. Ακόμα και αν διαμαρτύρεται ή αρνείται να φάει αρκετά από αυτά που μαγειρεύετε, μην εγκαταταλείπετε την προσπάθεια. Επιμείνετε για την καλή υγεία του παιδιού σας.

 

Φροντίστε να υπάρχει ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής για όλη την οικογένεια το οποίο θα πρέπει να περιλαμβάνει, σύμφωνα με την διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά, τα εξής:

Υγιεινό πρωινό

Γάλα με δημητριακά, σπιτικό κέικ, φρέσκοι χυμοί, τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών, κουλούρι Θεσσαλονίκης, ψωμί με μέλι είναι μερικές καλές επιλογές για ενέργεια και θρέψη.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr

Ρωτήστε τον γιατρό