ΟΜΟΡΦΙΑ

Οκτώ λόγοι που δεν μπορείτε να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Οκτώ λόγοι που δεν μπορείτε να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Έχετε μονίμως φούσκωμα και δεν μπορείτε να απαλλαγείτε από το συσσωρευμένο λίπος στην περιοχή της κοιλιάς; Μπορεί να φταίνε τα γονίδια και οι ορμόνες σας ή απλά λάθη που κάνετε σε καθημερινή βάση.

Η επίπεδη κοιλιά δε μας κάνει μόνο πιο εμφανίσιμους, αλλά είναι και σημάδι καλής υγείας. Το συσσωρευμένο λίπος στην κοιλιά συμβάλλει στην εκδήλωση της καρδιοπάθειας, του διαβήτη και ορισμένων μορφών καρκίνου.

Δείτε τι μπορεί να φταίει αν δεν έχετε δει βελτίωση με τη διατροφή και τη γυμναστική.

1. Μεγαλώνετε...

belly1

Όσο περνούν τα χρόνια ο μεταβολικός ρυθμός μειώνεται κι έτσι ο οργανισμός μας χρειάζεται λιγότερες θερμίδες καθημερινά για να λειτουργήσει κανονικά. Οι γυναίκες αντιμετωπίζουν παράλληλα και την εμμηνόπαυση. Εάν πάρουν βάρος την περίοδο αυτή, είναι πιο πιθανό το λίπος να συσσωρευτεί στην κοιλιά. Η παραγωγή οιστρογόνων, προγεστερόνης και τεστοστερόνης μειώνεται και αυτές οι μεταβολές στα επίπεδα των ορμονών συμβάλλουν στη συσσώρευση λίπους σε αυτήν την περιοχή.

2. Δεν έχετε επιλέξει το σωστό είδος γυμναστικής

belly2

Για την αποτελεσματικότερη καύση του λίπους, χρειάζεται συνδυασμός ασκήσεων με βάρη και ασκήσεων τύπου cardio. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης αυξάνουν τη μυϊκή μάζα του σώματος κι έτσι ενισχύεται η διαδικασία καύσης του λίπους. Οι μύες καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες απ' ότι το λίπος. Όσο μεγαλύτερη είναι λοιπόν η μυϊκή μας μάζα τόσο περισσότερες θερμίδες καίμε.

3. Καταναλώνετε επεξεργασμένα τρόφιμα

belly3

Το λευκό ψωμί, τα κρακεράκια, τα πατατάκια αλλά και η επεξεργασμένη ζάχαρη στα γλυκά και τα αναψυκτικά εντείνουν τις φλεγμονές σε ολόκληρο το σώμα. Το λίπος στην κοιλιά συνδέεται άμεσα με τη φλεγμονή. Τα φρούτα, τα λαχανικά και τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, τα οποία καταστέλλουν τη φλεγμονή και εμποδίζουν τη συσσώρευση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

4. Δεν τρώτε τα σωστά λιπαρά

belly4

Ο οργανισμός μας δεν επεξεργάζεται με τον ίδιο τρόπο όλους τους τύπους λιπαρών. Τα κορεσμένα λιπαρά που βρίσκονται στο κρέας και τα γαλακτοκομικά ενισχύουν τη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά, ενώ τα μονοακόρεστα λιπαρά από το ελαιόλαδο ή το αβοκάντο αλλά και τα Ω-3 λιπαρά από τους ξηρούς καρπούς και τα ψάρια καταπολεμούν τις φλεγμονές στο σώμα.

5. Έχετε πολύ στρες

belly5

Σκεφτήκατε ποτέ ότι τα οικονομικά προβλήματα και οι αυξημένες εργασιακές και οικογενειακές υποχρεώσεις μπορεί να σας εμποδίζουν να αδυνατίσετε; Το στρες δε μας κάνει μόνο να στρεφόμαστε στα γλυκά και τα παχυντικά φαγητά αλλά παράλληλα η ορμόνη του στρες (κορτιζόλη) κάνει το σώμα να αποθηκεύει περισσότερο λίπος, ιδιαίτερα στην περιοχή της κοιλιάς.

6. Δεν κοιμάστε αρκετά

belly6

Αμερικανική μελέτη που περιελάμβανε σχεδόν 70.000 γυναίκες και κάλυπτε περίοδο 16 ετών έδειξε ότι η έλλειψη ύπνου – πέντε ή λιγότερες ώρες ύπνου την ημέρα – αυξάνουν κατά 30% τις πιθανότητες να αυξηθεί σημαντικά το σωματικό βάρος, κατά 15 ή και περισσότερα κιλά. Δεν παρατηρήθηκε όμως το ίδιο για τις γυναίκες που κατάφερναν να κοιμηθούν επτά ώρες κάθε βράδυ.

7. Έχετε σωματότυπο μήλο

belly7

Ο σωματότυπος καθορίζεται από την κληρονομικότητα, άρα είναι κάτι που δε βρίσκεται υπό τον έλεγχό μας. Τα άτομα που έχουν σωματότυπο μήλο τείνουν να παίρνουν περισσότερα κιλά γύρω από τη μέση και στην κοιλιά, ενώ είναι πιο δύσκολο να απαλλαγούν από το λίπος στα σημεία αυτά.

8. Έχετε διαβήτη ή σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών

belly8

Εάν μια γυναίκα έχει αυξημένα επίπεδα τεστοστερόνης, κάτι που συμβαίνει συχνά στο σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών, είναι πιο δύσκολο να χάσει βάρος. Επίσης, η απώλεια βάρους είναι πιο δύσκολη για τα άτομα με διαβήτη ή προ-διαβήτη.

Διαβάστε επίσης:

Τα 4 καλοκαιρινά ποτά που θα συρρικνώσουν την κοιλιά σας!
Θέλετε επίπεδη κοιλιά; Δείτε τι πρέπει να φάτε για πρωινό
Οι 6 κορυφαίες τροφές για επίπεδους κοιλιακούς

BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen