ΟΜΟΡΦΙΑ

Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά γρήγορα με 4 απλές ασκήσεις (video)

Μπορείτε να δυναμώσετε τους μύες του κορμού και να συρρικνώσετε την κοιλιά σας χωρίς κοιλιακούς.

Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά γρήγορα με 4 απλές ασκήσεις (video)

Τέσσερις απλές ασκήσεις θα σας βοηθήσουν να τονώσετε τους μύες της κοιλιάς, της μέσης της λεκάνης και των γοφών, για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά αλλά και να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας.

Επαναλάβετε τρία ή τέσσερα σετ των 10 επαναλήψεων για κάθε άσκηση, δύο με τρεις φορές την εβδομάδα. Ανάμεσα στα σετ, κάντε μικρά διαλείμματα 30 δευτερολέπτων.

flat belly workout

Διαβάστε επίσης:

Επίπεδη κοιλιά γρήγορα: 8+1 τρόποι για να την αποκτήσετε!
Οι ιδανικές ασκήσεις για στητά οπίσθια! (φωτογραφίες)
Οκτώ λόγοι που δεν μπορείτε να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ