ΟΜΟΡΦΙΑ

Η γυμναστική που χαρίζει εγγυημένα επίπεδη κοιλιά

Η γυμναστική που χαρίζει εγγυημένα επίπεδη κοιλιά

Ιδρώνετε με τις ώρες επάνω στο διάδρομο γυμναστικής προκειμένου να κάψετε τις παραπανίσιες θερμίδες και να απαλλαγείτε από το επίμονο λίπος, ωστόσο νέα αμερικανική μελέτη αποδεικνύει ότι η αεροβική γυμναστική δεν είναι αρκετή για να αποκτήσετε την επίπεδη κοιλιά που ονειρεύεστε.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, είναι αδύνατο να απαλλαγούμε από το λίπος τοπικά σε μια «προβληματική» περιοχή του σώματός μας. Όπως τονίζουν, όμως, οι ερευνητές από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ (HSPH), ένα συγκεκριμένο είδος άσκησης είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό για να αντιμετωπίσουμε, μεταξύ άλλων, και το ενοχλητικό «σωσίβιο».

Στο πλαίσιο της σχετικής δοκιμής, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσοι από τους άνδρες που συμμετείχαν έκαναν ασκήσεις ενδυνάμωσης (προπόνηση δύναμης) για 20 λεπτά κάθε μέρα κατάφεραν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικότερα τη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά σε σύγκριση με άνδρες που έκαναν αεροβική γυμναστική (π.χ. διάδρομο, τρέξιμο, κολύμβηση) για 20 λεπτά κάθε μέρα.

«Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης και –ιδανικά– ο συνδυασμός της προπόνησης δύναμης με αεροβική άσκηση βοηθούν στη μείωση της ποσότητας λίπους στην κοιλιά και παράλληλα στην αύξηση ή τη συντήρηση της μυϊκής μάζας», δηλώνει η επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας Rania Mekary.

Περισσότεροι από 10.000 άνδρες συμμετείχαν στη νέα μελέτη, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύθηκαν διαδικτυακά στην επιστημονική επιθεώρηση Obesity.

Η επίπεδη κοιλιά δεν είναι μόνο ένα ελκυστικό χαρακτηριστικό της εξωτερικής εμφάνισης, αλλά και δείκτης καλής υγείας. Το συσσωρευμένο λίπος γύρω από τη μέση –η λεγόμενη κοιλιακή παχυσαρκία– συνδέεται άμεσα με τον αυξημένο κίνδυνο καρδιαγγειακών επιπλοκών, διαβήτη τύπου 2 και δεκάδων άλλων παθήσεων. Καθώς όμως είναι αδύνατο να απαλλαγούμε μόνο από το λίπος στην κοιλιά, στόχος μας θα πρέπει να είναι να μειώσουμε γενικώς το ποσοστό λίπους στο σώμα.

Διαβάστε επίσης:

Επίπεδη κοιλιά γρήγορα: 8+1 τρόποι για να την αποκτήσετε!
Οι ιδανικές ασκήσεις για στητά οπίσθια! (φωτογραφίες)
Πέντε μυστικά για στητό και σφριγηλό στήθος

BEST OF NETWORK

Συντάξεις Νοεμβρίου 2020: Πότε θα μπουν τα χρήματα στους λογαριασμούς

Τζάνι Ροντάρι: 100 χρόνια από τη γέννηση του συγγραφέα παιδικών βιβλίων

Καιρός: «Ανοιξιάτικη» η Παρασκευή με άνοδο της θερμοκρασίας - Πού και πότε θα βρέξει

Κορονοϊός στην Ελλάδα: Έτσι θα φοράμε μάσκα στα καταστήματα εστίασης

Εκλογές ΗΠΑ: Σε ήρεμο κλίμα αλλά με εξάρσεις το debate Τραμπ - Μπάιντεν

ΟΠΕΚΕΠΕ: Πραγματοποιήθηκε η γιγάντια πληρωμή των 698 εκατ. ευρώ σε 539.691 δικαιούχους (pics)

Συντάξεις Νοεμβρίου 2020: Από σήμερα οι πληρωμές συντάξεων και αναδρομικών

Πρόταση μομφής: Τα μεσάνυχτα της Κυριακής η ψηφοφορία για Σταϊκούρα – Όλο το παρασκήνιο

Κορονοϊός: «Μαύρη» πρόβλεψη για τα κρούσματα - Ίσως φτάσουν και τα 2.000 ημερησίως

Κορονοϊός: Απαγόρευση κυκλοφορίας - Πώς θα μετακινηθείτε μετά τις 00:30 - Τα έγγραφα

Εισφορά αλληλεγγύης: Ποιοι και πόσα κερδίζουν από το «πάγωμα» του φόρου

Δώρο Χριστουγέννων: Τι ισχύει για όσους βγήκαν σε αναστολή - Πώς θα το λάβετε