ΟΜΟΡΦΙΑ

Δίαιτα για Επίπεδη Κοιλιά: Ποιες τροφές περιλαμβάνει

Δίαιτα για Επίπεδη Κοιλιά: Ποιες τροφές περιλαμβάνει

Ο David Zinczenko είναι ο συγγραφέας της επιτυχημένης σειράς βιβλίων Eat This, Not That! και προσφάτως κυκλοφόρησε ένα ακόμη βιβλίο με τίτλο Zero Belly Diet. Γνωρίζει λοιπόν καλά το κεφάλαιο αδυνάτισμα!

Καθώς η επίπεδη κοιλιά είναι στόχων όλων, όχι μόνο για εμφανισιακούς λόγους αλλά κυρίως για λόγους υγείας, ας δούμε ποιες είναι οι τροφές που προτείνει ο Zinczenko για να εξαφανίσουμε το ενοχλητικό σωσίβιο.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όλο και περισσότερες έρευνες αποδεικνύουν ότι η κοιλιακή παχυσαρκία, δηλαδή η συσσώρευση μεγάλης ποσότητας λίπους στην κοιλιά και γύρω από τη μέση, αποτελεί βασικό παράγοντα κινδύνου για δεκάδες σοβαρές παθήσεις, όπως η καρδιοπάθεια, ο καρκίνος, το Αλτσχάιμερ, οι παθήσεις του ήπατος, ο διαβήτης και το εγκεφαλικό.

Σύμφωνα με το σχετικό άρθρο του Zinczenko στην ιστοσελίδα του CNN, η Δίαιτα για Επίπεδη Κοιλιά έχει σαν στόχο να καταπολεμήσει τη φλεγμονή, να περιορίσει το φούσκωμα αλλά και να «απενεργοποιήσει» τα γονίδια που ευθύνονται για τη συσσώρευση του λίπους στο σώμα.

Η Δίαιτα για Επίπεδη Κοιλιά βασίζεται στην Επιστήμη της Διατροφικής Γενετικής (Διατροφογενομική). Ο κλάδος αυτός αφορά στο πώς ορισμένες τροφές ενεργοποιούν ή απενεργοποιούν τα γονίδια που ελέγχουν το λίπος.

Στις αρχές του 2014, ο Zinczenko εξέτασε την επίδραση της Δίαιτας για Επίπεδη Κοιλιά σε μια ομάδα εθελοντών και τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά: Οι συμμετέχοντες έχασαν κατά μέσο όρο 10 πόντους από την κοιλιά σε διάστημα 6 εβδομάδων.

Η Δίαιτα για Επίπεδη Κοιλιά δεν βάζει περιορισμούς στις θερμίδες και δεν επιβάλλει στερήσεις, αλλά στηρίζεται αποκλειστικά και μόνο στην επίδραση συγκεκριμένων τροφών στα ίδια τα γονίδιά μας.

Οι 9 διατροφικές κατηγορίες που προτείνει ο Zinczenko είναι οι εξής:

1. Ροφήματα: Smoothies από προϊόντα φυτικής προέλευσης που μας παρέχουν πρωτεΐνες, υγιεινά λιπαρά, φυτικές και ρεσβερατρόλη.

2. Αυγά: Περιέχουν χολίνη, η οποία απενεργοποιεί τα κύτταρα που ελέγχουν τη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά.

3. Κόκκινα φρούτα: Τα μήλα, για παράδειγμα, είναι εξαιρετικά υγιεινά. Όσο πιο έντονο το κόκκινο του φρούτου, τόσο πιο αποτελεσματικό είναι στην απενεργοποίηση των «γονιδίων της παχυσαρκίας».

4. Ελαιόλαδο και άλλα υγιεινά λιπαρά: Βοηθούν στον έλεγχο της πείνας για μεγάλο χρονικό διάστημα (έως και 4 ώρες).

5. Φασόλια, ρύζι, βρώμη και άλλες πηγές φυτικών ινών: «Συνεργάζονται» με τα βακτήρια του γαστρεντερικού ώστε να απενεργοποιήσουν τα γονίδια που ευθύνονται για το διαβήτη.

6. Φυτικές πρωτεΐνες: Τις βρίσκουμε στη σόγια, τις φακές, σε σπόρους και ξηρούς καρπούς.

7. Καθαρό κρέας: Διατηρεί το μεταβολικό ρυθμό σε υψηλά επίπεδα.

8. Πράσινα, φυλλώδη λαχανικά: Καταπολεμούν τις φλεγμονές και απενεργοποιούν τα γονίδια που ευθύνονται για τη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά.

9. Μπαχαρικά: Η κανέλα και το τζίντζερ, για παράδειγμα, καταπραΰνουν τις φλεγμονές και επιτίθενται στα «γονίδια της παχυσαρκίας».

Διαβάστε επίσης:

Η γυμναστική που χαρίζει εγγυημένα επίπεδη κοιλιά
Οι κίνδυνοι που κρύβει το συσσωρευμένο λίπος στην κοιλιά
Οκτώ λόγοι που δεν μπορείτε να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen