ΟΜΟΡΦΙΑ

Μεταβολισμός: Απλές συμβουλές για να μεγιστοποιήσετε την καύση θερμίδων (εικόνες)

Μεταβολισμός: Απλές συμβουλές για να μεγιστοποιήσετε την καύση θερμίδων (εικόνες)

Δεν χρειάζεται να σας πει κάποιος επιστήμονας ότι με την πάροδο των ετών ο μεταβολισμός επιβραδύνεται.

Η μέση γυναίκα παίρνει περίπου 800 γραμμάρια κάθε χρόνο στη διάρκεια της ενήλικης ζωής της, με αποτέλεσμα το βάρος της να αυξάνεται έως και κατά 18 κιλά μέχρι την ηλικία των 50, αν δεν λάβει μέτρα για να αντιμετωπίσει τις ορμονικές αλλαγές, την απώλεια μυϊκής μάζας και το στρες, παράγοντες που επιβραδύνουν την καύση του λίπους.

Η αύξηση του σωματικού βάρους, ωστόσο, δεν είναι κάτι αναπόφευκτο.

Η κατανάλωση τροφών που ενισχύουν τον μεταβολισμό και κάποια ακόμη μικρά και εύκολα tips θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε καλύτερα, να έχετε περισσότερη ενέργεια και να μπαίνετε πιο εύκολα στα ρούχα σας. Δείτε πώς πατώντας επάνω στις φωτογραφίες της παρακάτω gallery.

Πηγή: prevention.com

Διαβάστε επίσης:

Φαγητό ή νηστεία πριν τη γυμναστική; Ποιο από τα δύο ωφελεί τον μεταβολισμό

Νερό το πρωί & τόνωση μεταβολισμού: Μύθος ή αλήθεια;

Μεταβολισμός: Τα συμπτώματα που δείχνουν ότι έχει «απορρυθμιστεί» (εικόνες)

Ρωτήστε τον γιατρό