ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Απίστευτο: Οι 5 κακές συνήθειες που μας κάνουν καλό!

Απίστευτο: Οι 5 κακές συνήθειες που μας κάνουν καλό!

Όσο αντιφατικό και αν σας φαίνεται, υπάρχουν ορισμένες κακές συνήθειες που στην πραγματικότητα μας κάνουν καλό!

Όσο αντιφατικό και αν σας φαίνεται, υπάρχουν ορισμένες κακές συνήθειες που στην πραγματικότητα μας κάνουν καλό!

Μπορείτε, λοιπόν, πλέον να είστε περήφανοι που δεν στρώνετε το κρεβάτι όταν ξυπνήσετε, μασάτε τσίχλες συνέχεια, τρώτε γλυκό αντί για πρωινό και τεμπελιάζετε με την πρώτη ευκαιρία.

Σας παρουσιάζουμε τις 5 συνήθειες που δεν είναι τόσο κακές όσο πιστεύετε… τουλάχιστον για την υγεία μας!

Δεν στρώνετε το κρεβάτι!

Αν μόλις ξυπνάτε, το πρώτο πράγμα που κάνετε είναι να στρώνετε το κρεβάτι σας, τότε σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Κίνγκστον, κινδυνεύετε από άσθμα, καθώς η θερμότητα και η υγρασία του σώματός μας πάνω στα σεντόνια αποτελούν ιδανικό περιβάλλον για τα ακάρεα της οικιακής σκόνης. Αντιθέτως, αν αφήσετε το κρεβάτι ξέστρωτο για λίγη ώρα, η υγρασία περιορίζεται και οι μικροοργανισμοί αυτοί δεν καταφέρνουν να επιβιώσουν.

Κάνετε συνέχεια μπάνιο!

Η υπερβολική καθαριότητα των παιδιών συνδέεται με την εκδήλωση άσθματος, εκζεμάτων και γενικότερα αλλεργιών. Συγκεκριμένα, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Μπρούνελ διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που χρησιμοποιούσαν πολλά οικιακά καθαριστικά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους ή και τον πρώτο καιρό μετά τη γέννα είχαν περισσότερες πιθανότητες τα παιδιά τους να παρουσιάσουν άσθμα.

Μασάτε συνέχεια τσίχλα!

Σύμφωνα με έρευνα, οι άνθρωποι που συνηθίζουν να μασάνε τσίχλα ουσιαστικά βοηθούν τον εγκέφαλό τους, καθώς φαίνεται πως ενεργοποιούνται 8 διαφορετικά τμήματά του, που σχετίζονται με την αυξημένη ετοιμότητα, την επικέντρωση της προσοχής και τη γρήγορη αντίδραση στα διάφορα ερεθίσματα.

Τρώτε γλυκό για πρωινό!

Στην πραγματικότητα, ένα κομματάκι γλυκό θα σας δώσει ένα ποσοστό ενέργειας, τροφοδοτώντας τον οργανισμό σας με υδατάνθρακες, απαραίτητους για τη σωστή λειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος. Ιδανικά, μπορείτε να συνδυάσετε το γλυκό με μια πρωτεΐνη, όπως γιαούρτι, γάλα με χαμηλά λιπαρά ή λίγους ξηρούς καρπούς, καθώς έχει την ιδιότητα να «ρίχνει» τον γλυκαιμικό δείκτη, να μειώνει δηλαδή τον ρυθμό που η ζάχαρη απορροφάται από το έντερο.

Είστε… τεμπέλης!

Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο British Columbia είναι με το μέρος σας! Όπως υποστηρίζουν το μυαλό μας είναι πιο δραστήριο όταν «ταξιδεύει» παρά όταν εκτελεί μηχανικές εργασίες, αφού η νοητική αυτή κατάσταση ενεργοποιεί περιοχές του εγκεφάλου που συνδέονται με την επίλυση περίπλοκων προβλημάτων.