ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πέντε ασυγχώρητα λάθη που κάνετε καθημερινά

Πέντε ασυγχώρητα λάθη που κάνετε καθημερινά

Δεν τρέχετε πολύ με το αυτοκίνητο και προσέχετε τη διατροφή σας. Γυμνάζεστε τακτικά και αντιμετωπίζετε αποτελεσματικά το στρες σε κάθε περίσταση.

Αν και οι στρατηγικές αυτές υπόσχονται μακροζωία και ευεξία, υπάρχουν μερικές απλές «παγίδες» που λίγοι καταφέρνουν να αποφύγουν κατά τη διάρκεια της ημέρας.

1. Πλένετε τα δόντια σας αμέσως μετά το πρωινό

mis1

Δεν πρέπει να πλένετε τα δόντια αμέσως μετά από ένα γεύμα, ειδικότερα αν έχετε καταναλώσει όξινα (φρούτα και χυμούς). Η φθορά του σμάλτου μπορεί να οδηγήσει σε αποχρωματισμό των δοντιών ή να αυξήσει τις πιθανότητες μικροφθοράς στο δόντι. Καλύτερα να πλένετε τα δόντια αμέσως μόλις ξυπνάτε. Μετά το πρωινό και κάθε γεύμα, ξεπλύνετε με λίγο νερό και βουρτσίστε τουλάχιστον 40 λεπτά μετά.

2. Πάτε στη δουλειά με το αμάξι, έχοντας τα παράθυρα ανοιχτά

mis2

Η ατμοσφαιρική ρύπανση σε ένα μεγάλο αυτοκινητόδρομο είναι μέχρι και 10 φορές περισσότερη απ' ότι σε μια μικρή, τοπική οδό. Τα καυσαέρια των αυτοκινήτων συμβάλλουν στη δύσπνοια, τον πονοκέφαλο αλλά και την καρδιοπάθεια.

3. Ζεσταίνετε το μεσημεριανό στο μικροκυμάτων, χωρίς να αφαιρέσετε την πλαστική συσκευασία

mis3

Ακόμη κι αν η συσκευασία δεν περιέχει το επικίνδυνο χημικό ΒΡΑ (δισφαινόλη Α), οι φθαλικές ενώσεις των πλαστικών μπορεί να περάσουν στο φαγητό. Οι σύνθετες αυτές ουσίες ευθύνονται, μεταξύ άλλων, για ορμονικές διαταραχές. Προτιμήστε λοιπόν ένα γυάλινο σκεύος για να ζεστάνετε το φαγητό σας.

4. Επιστρέφετε σπίτι με το αυτοκίνητο μετά από μερικά ποτά

mis4

Ακόμη και η παραμικρή κατανάλωση – πολύ πιο κάτω από το επιτρεπόμενο όριο – αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο τροχαίου ατυχήματος. Εννοείται πως δεν πρέπει να πίνετε αν πρόκειται να οδηγήσετε, τουλάχιστον όμως φάτε κάτι αν σκοπεύετε να πιείτε έστω ένα ποτό. Το φαγητό βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση του αλκοόλ, ώστε η επίδρασή του να μην είναι τόσο έντονη.

5. Κοιτάτε τα e-mail σας πριν κοιμηθείτε

mis5

Η χρήση ηλεκτρονικών συσκευών τις βραδινές ώρες συνδέεται με τα αυξημένα επίπεδα στρες και την κακή ποιότητα ύπνου, σύμφωνα με ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Φλόριντα. Το αποτέλεσμα είναι η έντονη κόπωση, η έλλειψη συγκέντρωσης και τα χαμηλά επίπεδα ενέργειας την επόμενη ημέρα.