ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πώς θα μετατρέψετε το κρεβάτι σας σε... παράδεισο ύπνου

Πώς θα μετατρέψετε το κρεβάτι σας σε... παράδεισο ύπνου

Περιορίζετε την κατανάλωση καφεΐνης μετά το μεσημέρι, μειώνετε τον χρόνο έκθεσης σε φωτεινές οθόνες μισή ώρα πριν τον ύπνο και δεν τρώτε "βαριά" το βράδυ, αλλά εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα να αποκοιμηθείτε;

Δείτε τι μπορεί να φταίει και με πόσο απλό τρόπο έχετε τη δυνατότητα να μετατρέψετε το κρεβάτι στον απόλυτο "παράδεισο" για έναν καλό ύπνο.

dthdftghndrf

-Κατοικίδια και κινητά τηλέφωνα δεν έχουν καμία θέση στο κρεβάτι σας. Όσο και αν αισθάνεστε ότι τα έχετε ανάγκη κοντά σας, το μόνο που κάνουν είναι να σας ξυπνούν.

-Στρώμα: Πρέπει να είναι αρκετά μεγάλο για να μπορείτε να ξαπλώσετε στη μέση και να γυρίσετε άνετα και προς τις δύο πλευρές. Είναι καλό να το αλλάζετε με ένα καινούργιο κάθε 10 περίπου χρόνια.

-Μαξιλάρια: Πρέπει να σας στηρίζουν σωστά ώστε η σπονδυλική σας στήλη να είναι ευθυγραμμισμένη όταν ξαπλώνετε με οποιοδήποτε τρόπο (ανάσκελα, μπρούμυτα, πλάγια). Είναι καλό να τα αλλάζετε με καινούργια κάθε 12 με 18 μήνες.

-Χαρτί και στυλό/μολύβι: Ακούγεται παράξενο, αλλά είναι καλό να τα έχετε δίπλα σας όσο κοιμάστε. Θα δείτε ότι αν σημειώνετε τις όποιες σκέψεις έρχονται στο μυαλό σας τις ώρες της ξεκούρασης (και τις θεωρείτε άξιες αναφοράς), θα νιώθετε πιο ήρεμοι σταδιακά, γνωρίζοντας ότι ανά πάσα στιγμή μπορείτε να σημειώσετε κάτι και να μην το ξεχάσετε την επόμενη μέρα.

-Τηλεόραση, ραδιόφωνο και άλλες συσκευές που παράγουν ήχο/φως: Αυτές οι συσκευές πρέπει να είναι κλειστές στο δωμάτιο. Ο "λευκός θόρυβος" που παράγουν ακόμα και όταν είναι σε σίγηση, αλλά εξακολουθούν να λειτουργούν, επηρεάζει την λειτουργία του ύπνου σας.

-Φως: Όσο πιο σκοτεινό μπορείτε να κρατήσετε το δωμάτιο που κοιμάστε, τόσο καλύτερο για εσάς.

-Σκεπάσματα: Πρέπει να είναι από υλικά που σας κάνουν να νιώθετε όμορφα/άνετα και δεν πρέπει να σας κάνουν να νιώθετε υπερβολική ζέστη ή κρύο όσο κοιμάστε.

Διαβάστε επίσης:

Γονιμότητα: Ο ρόλος-κλειδί του φωτός κατά τη διάρκεια του ύπνου

Πόσο πρέπει να κοιμάστε για να μην αρρωσταίνετε

Γιατί πρέπει να πίνετε καφέ πριν το μεσημεριανό σας ύπνο

Δείτε το πιο απλό τρικ για καλύτερο ύπνο!

BEST OF NETWORK

Σεισμός Ελασσόνα: Από αχαρτογράφητο ρήγμα η δόνηση των 5,9R– Τι προβληματίζει τους σεισμολόγους

Κορονοϊός - Παγώνη: «Η κατάσταση στα νοσοκομεία είναι πολύ δύσκολη»

Σεισμός Ελασσόνα: Για «σεισμικό ζεύγος» μιλά ο Γεράσιμος Παπαδόπουλος – Τι είναι το σπάνιο φαινόμενο

Αυτός είναι ο τζογαδόρος «φαντομάς» που συστηνόταν ως «διευθυντής τράπεζας»

Υπόθεση Λιγνάδη: Οι μάρτυρες και τα ευρήματα - Εξελίξεις στην μήνυση κατά γνωστού ηθοποιού

Βέροια: Γρονθοκόπησε ντελιβερά επειδή άργησε την παραγγελία το βράδυ της Τσικνοπέμπτης

Κορονοϊός: «Βόμβα» Παυλάκη για την Αττική - «Είναι ακόμα σε κίνδυνο κατάρρευσης»

Γιώργος Λιβάνης: Ο νυν σύντροφος της Μαριαλένας έδωσε «respect» στον πρώην (video)

Κορονοϊός: Συναγερμός με τις μεταλλάξεις - Ο ιός μεταδίδεται κατά 50% ταχύτερα από τον προηγούμενο

Κουφοντίνας: Οι επόμενες κινήσεις - Οι διάλογοι του δικαστηρίου

Βατόπουλος στο Newsbomb.gr: Δεν ξέρει κανείς ακόμα αν βρισκόμαστε στο πικ του 3ου κύματος

Αδιανόητο: 17χρονος σκότωσε τους γονείς και την αδελφή του επειδή δεν ήθελε να πάει σχολείο