ΕΙΔΗΣΕΙΣ

CeraVe: Παρουσίασε τη νέα της ψηφιακή καμπάνια στο Παγκόσμιο Συνέδριο Δερματολογίας στο Μιλάνο

Η CeraVe, η μάρκα περιποίησης που έχει αγαπηθεί στις ΗΠΑ, προβάλλει τον πυρήνα της φιλοσοφίας της με μια νέα ψηφιακή καμπάνια που κάνει το ντεμπούτο της στο Παγκόσμιο Συνέδριο Δερματολογίας στο Μιλάνο

CeraVe: Παρουσίασε τη νέα της ψηφιακή καμπάνια στο Παγκόσμιο Συνέδριο Δερματολογίας στο Μιλάνο

Κατά τη διάρκεια του Παγκόσμιου Συνεδρίου Δερματολογίας στο Μιλάνο, η CeraVe παρουσιάζει μια νέα καμπάνια ψηφιακής επικοινωνίας, η οποία επικεντρώνεται στην αξιοποίηση της πλούσιας κληρονομιάς της μάρκας στον τομέα της ιατρικής, ενώ παράλληλα προβάλλει την αποτελεσματικότητα των προϊόντων και την πελατοκεντρική προσέγγισή της.

Εμπνευσμένη από το DNA της μάρκας, η καμπάνια έχει το όνομα «DEVELOPED WITH» –μια φράση που συναντά κανείς τόσο στο λογότυπο της μάρκας όσο και σε κάθε συσκευασία προϊόντος CeraVe. Το σλόγκαν αυτό αποτελεί σήμα κατατεθέν της CeraVe και παραπέμπει στη μακροχρόνια σχέση της μάρκας με συνεργάτες-δερματολόγους, υπογραμμίζοντας τόσο την κλινικώς αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα και ασφάλεια των προϊόντων της όσο και το γενικότερο μήνυμα ότι τα προϊόντα της αναπτύσσονται με γνώμονα τους καταναλωτές. Αξιοποιώντας τη συμβολή της CeraVe στην επανόρθωση και προστασία του δέρματος με τη βοήθεια της επιστήμης των ceramides, η καμπάνια αυτή δίνει έμφαση στη δέσμευση της μάρκας να προσφέρει θεραπευτική περιποίηση για όλους.

Η καμπάνια περιλαμβάνει ένα booth Περιεχομένου Χρήστη σχεδιασμένο να προωθήσει τον κοινωνικό διάλογο με χρήση του hashtag #DEVELOPEDWITHDERMS της CeraVe, καθώς και ένα ψηφιακό hero βίντεο της μάρκας μαζί με εκπαιδευτικά GIFs που θα προβάλλονται σε όλα τα ψηφιακά κανάλια της μάρκας τις επόμενες εβδομάδες.

krema

«Οι δερματολόγοι βρίσκονται στην καρδιά της μάρκας μας και της ανάπτυξης των προϊόντων μας, άρα είναι λογικό να βρίσκονται και στην καρδιά της επικοινωνίας μας», λέει η Penelope Giraud, Παγκόσμια Γενική Διευθύντρια της CeraVe. «Μέσα από το πλούσιο και εύκολα αντιληπτό αφήγημά της, η καμπάνια αυτή αντανακλά την ενσυναίσθηση και την εμπειρογνωμοσύνη που αποτελούν τον πυρήνα της CeraVe. Ανυπομονώ να μοιραστώ αυτό το μήνυμα με τους καταναλωτές μας σε όλον τον κόσμο, καθώς συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε σε διεθνές επίπεδο.»

Ως κορυφαίος χορηγός του Παγκόσμιου Συνεδρίου Δερματολογίας, η CeraVe δηλώνει το παρόν καθ΄ όλη τη διάρκεια του show και διοργανώνει διάφορα events μέσα στην εβδομάδα, συμπεριλαμβανομένου του live streaming «SkinChat» (πάνελ συζήτησης) σχετικά με τη σημασία των ceramides για την αποκατάσταση της λειτουργίας του δερματικού φραγμού. Στη χαλαρή αλλά και στοχευμένη αυτή συζήτηση, που πραγματοποιήθηκε σε ύφος «talk show» εστιάζει σε θέματα αναφορικά με το δέρμα με γνώμονα πάντα τους καταναλωτές, Συμμετέχουν επιστήμονες, δερματολόγοι αλλά και ασθενείς με στόχο να στείλουν καθοριστικής σημασίας μηνύματα.

Σχετικά με τη CeraVe

Αποστολή της CeraVe, της μάρκας που συνεργάζεται με δερματολόγους, είναι «να προσφέρει θεραπευτική περιποίηση δέρματος για όλους» με κεντρικούς άξονες την αποτελεσματικότητα, την ασφάλεια, τη συμμόρφωση (υφές) και την προσβασιμότητα (προσιτές τιμές). Τα προϊόντα της μάρκας είναι εμπλουτισμένα με έναν συνδυασμό τριών απαραίτητων ceramides (ceramides 1, 3, και 6-II), λιπαρά οξέα, και άλλα λιπίδια που συμβάλλουν στην επανόρθωση και την ενδυνάμωση του φυσικού φραγμού του δέρματος. Η πατενταρισμένη τεχνολογία MVE (MultiVesicular Emulsion) εξασφαλίζει ένα μοναδικό σύστημα διάχυσης των συστατικών για ενυδάτωση μακράς διάρκειας. Η CeraVe είναι η No. 1 μάρκα ενυδάτωσης που συνιστούν οι δερματολόγοι στις ΗΠΑ, και πλέον είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 30 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο.