ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ

Πώς να χαλαρώσετε μετά τη δουλειά

Πώς να χαλαρώσετε μετά τη δουλειά

Καθώς τελειώνει άλλη μια μέρα στη δουλειά, αυτό που κάνουμε συνήθως είναι να αναλογιζόμαστε τι συνέβη κατά τη διάρκεια της μέρας. Αν όμως θέλουμε να απαλλαγούμε από το περιττό στρες, θα πρέπει να εστιάζουμε στις ευχάριστες σκέψεις.

Καθώς τελειώνει άλλη μια μέρα στη δουλειά, αυτό που κάνουμε συνήθως είναι να αναλογιζόμαστε τι συνέβη κατά τη διάρκεια της μέρας. Αν όμως θέλουμε να απαλλαγούμε από το περιττό στρες, θα πρέπει να εστιάζουμε στις ευχάριστες σκέψεις.

 

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, εάν κρατάμε μόνο τα θετικά που συνέβησαν μέσα στη μέρα μας θα καταφέρουμε να καταπολεμήσουμε το στρες και να απολαύσουμε τη μέρα μας μετά τη δουλειά.

 

Η θετική σκέψη απαλλάσσει από κάθε είδους ένταση. Παράλληλα, αποδεικνύεται πιο αποτελεσματική από άλλες πρακτικές, όπως το ευέλικτο ωράριο εργασίας.

 

Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές προκειμένου να χαλαρώσετε πιο εύκολα μετά τη δουλειά.

 

1. Μην αφήσετε ένα δυσάρεστο γεγονός να επικρατήσει

Κάθε μέρα μπορεί να συμβεί κάτι αναπάντεχο που θα σας χαλάσει τη διάθεση: μια διαφωνία με ένα συνάδελφο, ένα αρνητικό σχόλιο από το αφεντικό ή κάποιο λάθος που κάνατε. Εάν αφήσετε κάτι τέτοιο να ορίσει τη μέρα σας, τότε μεγαλοποιείτε κάτι ασήμαντο και παραβλέπετε κάτι άλλο. Για κάθε στιγμή που σας στεναχώρησε, σκεφτείτε δύο ευχάριστα που συνέβησαν. Δε χρειάζεται να είναι κάτι συναρπαστικό, αρκεί ένα ευχάριστο γεύμα που είχατε με ένα φίλο.

 

2. Αναρωτηθείτε γιατί

Απαριθμήστε τις ευχάριστες στιγμές και γράψτε σε ένα χαρτί γιατί σας προκάλεσαν θετικά συναισθήματα. Η διαδικασία αυτή σας βοηθά να αναγνωρίσετε τι σας κάνει να αισθάνεστε όμορφα –είτε είναι οι δικές σας ικανότητες είτε κάποιο άτομο στο περιβάλλον σας.

 

3. Υιοθετήστε τη συνήθεια

Μπορεί να ακολουθήσετε αυτές τις συμβουλές για μία μέρα, είναι όμως απαραίτητο να το κάνετε κάθε μέρα. Βρείτε τον τρόπο να εφαρμόζετε την πρακτική εύκολα, γρήγορα και αποτελεσματικά.


 

Links

BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen