ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Αντιμετωπίστε με απλούς τρόπους τον πόνο στους ώμους

Αντιμετωπίστε με απλούς τρόπους τον πόνο στους ώμους
Εάν έχετε, πόνο, ευαισθησία ή δυσκαμψία στον ώμο, που σας εμποδίζει να κάνετε ακόμη και τις πιο απλές κινήσεις και δεν σας αφήνει να κοιμηθείτε τις νύχτες, τότε ίσως πάσχετε από τενοντίτιδα.

Εάν έχετε πόνο, ευαισθησία ή δυσκαμψία στον ώμο, που σας εμποδίζει να κάνετε ακόμη και τις πιο απλές κινήσεις και δεν σας αφήνει να κοιμηθείτε τις νύχτες, τότε ίσως πάσχετε από τενοντίτιδα.

Ακολουθείστε τις βασικές συμβουλές που ακολουθούν, προκειμένου να ανακουφιστείτε:

Βάλτε πάγο: Βάλτε στον ώμο σας μία παγοκύστη, τυλιγμένη σε μία πετσέτα. Η περιοχή θα μουδιάσει σε μικρό χρονικό διάστημα και θα ανακουφιστείτε από τον πόνο, ενώ παράλληλα η φλεγμονή θα περιοριστεί.

Ξεκουράστε τον ώμο σας: Μην καταπονείτε συνεχώς τον ώμο που σας πονάει, προκειμένου να αποσυμφορηθούν οι τένοντες της περιοχής. Καλό είναι να χρησιμοποιείτε τσάντα πλάτης με δύο ιμάντες που δεν επιβαρύνει τους ώμους.

Υιοθετήστε σωστή στάση στον ύπνο: Αποφεύγετε να κοιμάστε από την πλευρά του ώμου που σας ενοχλεί. Το καλύτερο είναι να κοιμάστε ανάσκελα, διότι με αυτόν τον τρόπο το βάρος του σώματός σας δεν θα ασκεί  καμία πίεση στον ώμο που πονάει.

Στην περίπτωση που ο πόνος δεν υποχωρεί, θα πρέπει οπωσδήποτε να απευθυνθείτε σε γιατρό, προκειμένου να σας χορηγήσει ειδική φαρμακευτική αγωγή ή να ακινητοποιήσει τον ώμο για περιορισμένο χρονικό διάστημα.