ΥΓΕΙΑ

Τα κοινωνικά δίκτυα στη μάχη κατά του AIDS

«Μηδένισέτο- Getting to Zero» είναι το φετινό μήνυμα της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του AIDSτην 1η Δεκεμβρίου
Τα κοινωνικά δίκτυα στη μάχη κατά του AIDS

«Μηδένισέτο- Getting to Zero» είναι το φετινό μήνυμα της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του AIDSτην 1η Δεκεμβρίου και το «μότο» των ενημερωτικών δράσεων του ΚΕΕΛΠΝΟ είναι"Μηδενίζουμε τις νέες μολύνσεις, μηδενίζουμε τους θανάτους από AIDS,μηδενίζουμε τις διακρίσεις".

ΤοΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. αναπτύσσει μέσω δημιουργίας διαδικτυακού εθελοντισμού μια ανθρώπινηαλυσίδα ενημέρωσης, από την οποία θα διαχέεται η πληροφορία από τα μέσακοινωνικής δικτύωσης (social media).

Hεν λόγω δράση ξεκινάει την 1η Δεκεμβρίου και θα συνεχίζεται μέσα στη νέα χρονιάμε τη δημιουργία λογαριασμών (accounts) στα κοινωνικά μέσα και blogs, όπου θααναρτώνται πληροφορίες για τον ιό του AIDS, δράσεις του οργανισμού καιυπηρεσίες για την προσέλκυση κοινού με σκοπό την εθελοντική ενημέρωση γνωστώνκαι φίλων.

Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν οι εξής ενημερωτικές δράσεις:

• Πρόγραμμα δρόμου στο πλαίσιο τωνστοχευμένων δράσεων σε νέους και άνδρες, οι οποίοι κάνουν σεξ με άνδρες (MSM),με διανομή δωρεάν προφυλακτικών ενημερωτικών φυλλαδίων και gadget. 16/11:Χαλάνδρι. 22-24/11: Πλ. Καρύτση, Πλ. Αγ. Ειρήνης, Γκάζι. 25-26/11: Μπουρνάζι,Περιστέρι, Ίλιον. 27-28/11: Γλυφάδα, Νέα Ερυθραία. 29-30/11-1/12: Θησείο,Μοναστηράκι, Ψυρρή, Γκάζι. 5/12: Κορυδαλλός, 6/12: Πειραιάς, 7/12 Εξάρχεια,8/12 Πανόρμου. Σε σινεμά, μπαρ καισάουνες στο Γκάζι και στο Μοναστηράκι. Ώρες 20:00 έως 02:00.

• Προσφορά 100.000 προφυλακτικών απότην εταιρεία Durex στο ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. Προσωπικό της Durex σε συνεργασία μεεξειδικευμένο προσωπικό του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ θα διανέμει προφυλακτικά στα SuperMarket Μαρινόπουλος (Άλιμο, Γέρακα, Μαρούσι) και My Market (Γλυφάδα, Αγ. Βαρβάρα, Αγ. Σοφία) και θα ενημερώνεισχετικά με ζητήματα προφύλαξης και για το Τεστ του AIDS. Η δράση θα υλοποιηθείστις 22-23/11 και στις 29-30/11(Παρασκευή: 12:00 – 18:00μμ και Σάββατο: 11:00 – 17:00μμ).

• Προσφορά 8.000 προφυλακτικών από την εταιρεία Duο στο ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ,προκειμένου να διανεμηθούν στα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσηςγια να επικοινωνηθεί μέσω της προώθησης του προϊόντος το μήνυμα της προφύλαξηςστη φοιτητική νεολαία.

• Συνεργασία με ΕΣΑΚΕ (ΕλληνικόΣύνδεσμο Ανώνυμων Καλαθοσφαιρικών Εταιρειών) και φέτος με το ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. ως«Επίτιμος CSR Συνεργάτης της Basket League ΟΠΑΠ». Από το Νοέμβριο του 2013 καιγια όλες τις Αγωνιστικές θα υπάρχειstand του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ, όπου θα διανέμεται ενημερωτικό υλικό και gadget, ενώ θαακούγονται ηχητικά μηνύματα για το aids και θα προβάλλονται δύο ενημερωτικά spot.

• Διαδραστική ενημερωτική εκδήλωσηστο ΙΕΚ «ΑΚΜΗ» στις 26 Νοεμβρίου του 2013. Θα παρουσιαστούν στοιχεία απόδιεπιστημονικό πάνελ ομιλητών καθώς και η Διαδικτυακή Καμπάνια «getting tozero» - «ΜΗΔΕΝΙΣΕ ΤΟ» παρουσία επώνυμων προσώπων και bloggers, ενώ οισπουδαστές του ΙΕΚ θα παρουσιάσουν τα εικαστικά τους έργα για την καμπάνια ευαισθητοποίησηςκατόπιν διεξαγωγής δημιουργικού διαγωνισμού.

• Διαδραστική ενημερωτική εκδήλωσηστο ΙΕΚ «ΞΥΝΗ» στις 29 Νοεμβρίου 2013 και στο ΙΕΚ «ΔΟΜΗ» στις 2 Δεκεμβρίου2013. Στους εκπαιδευτικούς χώρους των ΙΕΚ με ειδικά διαμορφωμένα stand θαπαρουσιαστούν σε διεπιστημονικό πάνελ ομιλητών από το χώρο της υγείας τα νέαδεδομένα για τον ιό HIV, οι δράσεις του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. στο γενικό πληθυσμό, αλλάκαι τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες.

Γιαπερισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ.:www.keelpno.gr και στο getting2zero.gr