ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Δυσκοιλιότητα: Άμεση αντιμετώπιση με βότανα και γιατροσόφια

Δυσκοιλιότητα: Άμεση αντιμετώπιση με βότανα και γιατροσόφια

Η δυσκοιλιότητα μπορεί να είναι αποτέλεσμα των διατροφικών μας συνηθειών, της φυσικής μας κατάστασης ή κάποιας υποκείμενης διαταραχής του γαστρεντερικού. Σε κάθε περίπτωση είναι εξαιρετικά ενοχλητική και στόχος είναι να απαλλαγούμε το συντομότερο δυνατό!

Εάν κατά καιρούς αντιμετωπίζετε πρόβλημα δυσκοιλιότητας, δείτε ποια βότανα και γιατροσόφια θα σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε.

1. Δύο κουταλιές λιναρόσπορος την ημέρα: Είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες, Ω-3 λιπαρά οξέα, ασβέστιο, πρωτεΐνες και μαγνήσιο. Βοηθά επίσης στη μείωση της χοληστερόλης. Προτιμήστε τον αλεσμένο λιναρόσπορο, καθώς δε δυσκολεύει τη διαδικασία της πέψης. Μπορείτε να τον αναμείξετε με τα δημητριακά ή να τον προσθέσετε σε σάντουιτς και σπιτικά γλυκά.

2. Τουλάχιστον τρία λίτρα νερό την ημέρα, ώστε το σώμα να παραμείνει ενυδατωμένο και να διευκολυνθεί η γαστρεντερική λειτουργία.

3. Μειωμένη κατανάλωση αλκοόλ και καφέ, καθώς επιδεινώνουν τη δυσκοιλιότητα.

4. Μία κουταλιά καστορέλαιο: Το καστορέλαιο «κινητοποιεί» το έντερο και είναι ασφαλές προς κατανάλωση για παιδιά και ενήλικες σε μικρή ποσότητα. Μπορείτε να το προσθέσετε στο χυμό σας το πρωί –αποφύγετε να καταναλώσετε το καστορέλαιο το βράδυ, καθώς η δράση του είναι ταχύτατη.

5. Τσάι από πικραλίδα (ταραξάκο): Προτιμήστε το τσάι βιολογικής προέλευσης και βάλτε δύο κούπες στο καθημερινό σας πρόγραμμα.

6. Τριγωνέλλα (γραικόχορτο): Λειτουργεί ως φυσικό καθαρτικό, καθώς περιέχει μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών. Ενεργοποιεί το έντερο, με αποτέλεσμα αυτό να συσπάται και να διευκολύνονται οι κενώσεις. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας για τη δοσολογία για να αποφύγετε το φούσκωμα και τη διάρροια.

7. Γιαούρτι με προβιοτικά για πρωινό: Τα ζωντανά υγιεινά βακτήρια του γιαουρτιού ρυθμίζουν τη μικροχλωρίδα του εντέρου.

8. Συμπλήρωμα Ω-3 λιπαρών: Τα Ω-3 λιπαρά «λαδώνουν» το έντερο κι έτσι διευκολύνεται η γαστρεντερική λειτουργία.

Και μην ξεχνάτε: Το πρώτο και βασικότερο βήμα στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας είναι η επαρκής πρόσληψη φυτικών ινών μέσω της διατροφής. Μερικές από τις τροφές με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες είναι τα μούρα, τα αχλάδια, τα μήλα, το ψωμί και τα ζυμαρικά ολικής άλεσης, τα φασόλια, οι φακές, η αγκινάρα και το μπρόκολο.

Διαβάστε επίσης:

Οι 17 συνηθέστερες αιτίες της δυσκοιλιότητας
Αντιμετωπίστε τη δυσκοιλιότητα για να προλάβετε τις αιμορροΐδες

BEST OF NETWORK

Lockdown: Μόνοι στο σπίτι – Έτσι θα γιορτάσουμε Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά

Κορονοϊός: Το σχέδιο για άνοιγμα εστίασης - Πώς οι πολίτες θα βγουν στην «αρένα» της διασκέδασης;

ΟΑΕΔ - Δώρο Χριστουγέννων 2020: Νωρίτερα από ποτέ η πληρωμή στους δικαιούχους

Στρατός Ξηράς: «Κλειδώνει» Έβρο και νησιά με νέα τεθωρακισμένα - Ποια είναι τα M1117 και τα Bradley

Εξαδάκτυλος στο Νewsbomb.gr: «Κλειδί» τα σχολεία στην εξάπλωση του κορονοϊού – Τι πρέπει να γίνει

Επίδομα 800 ευρώ: Πότε πληρώνονται οι εργαζόμενοι - Αναλυτικά τα ποσά

Τέλη κυκλοφορίας 2021: Επτά ερωτήσεις - απαντήσεις από την ΑΑΔΕ για την πληρωμή τους

Αποκάλυψη: Αυτό είναι το μυστικό σχέδιο του Ερντογάν εναντίον της Ελλάδας

Κορονοϊός: Πότε και πώς θα ανοίξει η εστίαση - Τα τραπεζοκαθίσματα και το ωράριο

Καιρός Αρναούτογλου: Η χειρότερη ανομβρία των τελευταίων 40 ετών. Πού θα συνεχιστεί;

Σεξ: Τελικά ποια είναι η ιδανική διάρκεια για μία γυναίκα;

GNTM 3 - Edward: Γιατί έχουν γίνει έξαλλοι οι χρήστες των social media;