ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Οι τροφές που προστατεύουν από τη στυτική δυσλειτουργία

Οι τροφές που προστατεύουν από τη στυτική δυσλειτουργία

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ και το Πανεπιστήμιο της Ανατολικής Αγγλίας διαπίστωσαν ότι οι τροφές που είναι πλούσιες σε φλαβονοειδή συνδέονται με μικρότερο κίνδυνο να εμφανίσει ο άνδρας προβλήματα στύσης.

Τα φλαβονοειδή είναι μια κατηγορία οργανικών συστατικών που προσδίδουν σε φρούτα και λαχανικά έντονα χρώματα και θεωρούνται ευεργετικά για τον άνθρωπο, παρέχοντας προστασία από πλήθος ασθενειών.

Στο πλαίσιο της νέας μελέτης, η οποία δημοσιεύεται στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition, διαπιστώθηκε ότι οι τροφές που παρέχουν σημαντική ποσότητα φλαβονοειδών προστατεύουν τους άνδρες, ιδιαίτερα τους νεότερους, από τη στυτική δυσλειτουργία.

bigstock Head of broccoli 45372181

Μερικές από τις βασικότερες τροφές που παρέχουν φλαβονοειδή είναι οι εξής:

- μούρα (βατόμουρο, μύρτιλο κ.λπ.)

- κεράσια

- ραπανάκι

- εσπεριδοειδή (πορτοκάλι, γκρέιπφρουτ κ.λπ.)

- κόκκινο σταφύλι

- μαύρη σοκολάτα και κακάο

- μήλο

- μπρόκολο

- καυτερές πιπεριές

Σύμφωνα με τα νέα ευρήματα, οι άνδρες που καταναλώνουν τακτικά τροφές πλούσιες σε φλαβονοειδή διατρέχουν κατά 10% μικρότερο κίνδυνο να εμφανίσουν προβλήματα στύσης. Πέρα από τη μεμονωμένη δράση των φλαβονοειδών, μια διατροφή που περιλαμβάνει γενικώς κατανάλωση σημαντικής ποσότητας φρούτων φάνηκε να συσχετίζεται με μειωμένο κατά 14% κίνδυνο εκδήλωσης στυτικής δυσλειτουργίας.

Ο συνδυασμός δε των φλαβονοειδών με τακτική σωματική άσκηση φάνηκε να παρέχει ακόμη μεγαλύτερη προστασία ενάντια στα προβλήματα στύσης.

«Γνωρίζαμε ότι η κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών που περιέχουν σημαντική ποσότητα φλαβονοειδών συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου διαφόρων παθήσεων, όπως ο διαβήτης και η καρδιοπάθεια», δήλωσε η βασική συντάκτης της μελέτης Aedin Cassidy, σύμφωνα με το Fox News. «Η μελέτη αυτή είναι η πρώτη που εξετάζει τη συσχέτιση μεταξύ φλαβονοειδών και στυτικής δυσλειτουργίας, η οποία πλήττει έως και το 50% των ανδρών μέσης ηλικίας και άνω», συμπληρώνει η ερευνήτρια.

Διαβάστε επίσης:

Στυτική δυσλειτουργία: Οι 6 παράγοντες κινδύνου που μπορείτε να ελέγξετε
Στυτική δυσλειτουργία: Πόσο αυξάνει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου
Στυτική δυσλειτουργία; Πενταπλάσιες οι πιθανότητες ότι πάσχετε και από...

Best of DPG network

PlusQueen