ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Πράσινο τσάι: Οφέλη και παρενέργειες από την τακτική κατανάλωση (pics)

Πράσινο τσάι: Οφέλη και παρενέργειες από την τακτική κατανάλωση (pics)

Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι η κατανάλωση πράσινου τσαγιού είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους αποτοξίνωσης, τόνωσης της διάθεσης και βελτίωσης της γενικής υγείας.

Άλλοι υποστηρίζουν ότι ενισχύει το ανοσοποιητικό και βοηθά στην απώλεια βάρους.

Το πράσινο τσάι μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί στη διατροφή, πολλοί είναι όμως αυτοί που διστάζουν να υιοθετήσουν την τακτική κατανάλωσή του επειδή το θεωρούν μη ασφαλές και αναποτελεσματικό.

Παρά την ευρεία κατανάλωση πράσινου τσαγιού, ελάχιστες έρευνες εξηγούν τις πιθανές επιπτώσεις του.

Δείτε στις παρακάτω εικόνες τα οφέλη, καθώς και τις πιθανές παρενέργειες της καθημερινής κατανάλωσης πράσινου τσαγιού.

Πηγή: Medical Daily

Διαβάστε επίσης:

Πράσινο τσάι: Πότε έχει περισσότερα αντιοξειδωτικά άρα και οφέλη για την υγεία

Καφές vs τσάι: Τι μας οφελεί περισσότερο τελικά;

Διατήρηση της απώλειας βάρους: Πιο σημαντική η διατροφή από την άσκηση;

 

BEST OF NETWORK

PlusQueen