ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Τερηδόνα: Πέντε κατηγορίες τροφών για να την προλάβετε (εικόνες)

Τερηδόνα: Πέντε κατηγορίες τροφών για να την προλάβετε (εικόνες)

Η οδοντική και στοματική υγεία δεν επηρεάζονται μόνο από τα γονίδια, τη στοματική υγιεινή και κάποιες συνήθειες (π.χ. αναπνοή από το στόμα), αλλά και από το τι και πόσο συχνά τρώτε.

Από τη στιγμή που βάζετε στο στόμα σας έστω και μια μπουκιά ή μια γουλιά από ένα τρόφιμο ή ρόφημα, ενεργοποιούνται χημικές διεργασίες ανάλογα με τα συστατικά του.

Όταν η τροφή περιέχει ζάχαρη ή άλλους υδατάνθρακες, τα βακτήρια του στόματος τους μετατρέπουν σε οξέα τα οποία αρχίζουν να επιτίθενται στην αδαμαντίνη, δηλαδή στο σμάλτο των δοντιών. Έτσι ξεκινά η τερηδόνα.

Αντίθετα, όταν τρώτε τρόφιμα «φιλικά» προς τα δόντια, τα προστατεύετε από αυτού του είδους τις επιθέσεις.

Τέτοιες τροφές είναι οι εξής:

BEST OF NETWORK

PlusQueen