ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Βιταμίνη Ε: 5 τρόποι για να αυξήσετε την πρόσληψη (εικόνες)

Βιταμίνη Ε: 5 τρόποι για να αυξήσετε την πρόσληψη (εικόνες)

Η ισχυρή αντιοξειδωτική βιταμίνη Ε παίζει σημαντικό ρόλο σε πολλές λειτουργίες του σώματος.

Αν θέλετε να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα την περίοδο της γρίπης και των ιώσεων, να προστατεύσετε το δέρμα σας από τις βλάβες που προκαλεί η υπεριώδης ακτινοβολία και να μειώσετε τον κίνδυνο για κάποιες μορφές καρκίνου, είναι σημαντικό να αυξήσετε την πρόσληψη της βιταμίνης Ε.

Σύμφωνα με τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας των ΗΠΑ (NIH), η βιταμίνη Ε είναι πραγματικά ωφέλιμη όταν λαμβάνεται μέσω των τροφών, ενώ δεν είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική όταν λαμβάνεται ως συμπλήρωμα.

Δείτε στις εικόνες που ακολουθούν ποιες τροφές είναι πλούσιες σε βιταμίνη Ε:

Πηγή: The Healthy