ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Θωρακίζοντας τον οργανισμό μας ενάντια στις ιώσεις και το κοινό κρυολόγημα

Θωρακίζοντας τον οργανισμό μας ενάντια στις ιώσεις και το κοινό κρυολόγημα

Κάθε χρόνο αυτή την εποχή, οι εποχικές ιώσεις που «απειλούν» το ανοσοποιητικό μας σύστημα, βρίσκονται σε έξαρση. 

Αυτό συμβαίνει διότι οι απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες και οι χαμηλές θερμοκρασίες κάνουν λίγο πιο ευάλωτο τον οργανισμό μας, καθιστώντας την προστασία της υγείας μας επιτακτική.

Ειδικότερα την περίοδο που διανύουμε και δεδομένων των πρωτόγνωρων συνθηκών που επικρατούν, είναι σημαντικό να δώσουμε ακόμη μεγαλύτερη σημασία στους τρόπους με τους οποίους θα «θωρακίσουμε» την άμυνα του οργανισμού μας, προφυλάσσοντας τον εαυτό μας από ασθένειες όπως το κοινό κρυολόγημα, αλλά και πιο σοβαρούς κινδύνους, όπως είναι ο νέος κορονοϊός.

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως τα μέτρα προστασίας και ατομικής υγιεινής που μας έχουν συστήσει οι ειδικοί, μπορούν να μας βοηθήσουν να προστατεύσουμε εμάς και τους γύρω μας, περιορίζοντας συγχρόνως την εξάπλωση και τη μετάδοση των ιών.

Το ερώτημα που προκύπτει βέβαια με βάση και τα νέα δεδομένα στη ζωή μας, είναι το τι άλλο μπορούμε να κάνουμε για να ενισχύσουμε τις άμυνες του οργανισμού μας; Καλώς ή κακώς, δεν υπάρχουν «θαυματουργές» λύσεις που κάνουν απροσπέλαστο το ανοσοποιητικό μας, ωστόσο, μπορούμε να εμπλουτίσουμε τις άμυνές του με αποτελεσματικούς «συμμάχους» και ωφέλιμες συνήθειες.

Τηρούμε τις συμβουλές ατομικής υγιεινής

Το τελευταίο διάστημα ακούμε καθημερινά την έννοια «ατομική υγιεινή», αφού μετά τη χρήση μάσκας προστασίας, είναι η πιο αποτελεσματικότερη μέθοδος για την προφύλαξη της υγείας μας. Ακριβώς για αυτό, δεν παραλείπουμε να πλένουμε σχολαστικά τα χέρια μας ή να τα απολυμαίνουμε με ένα ειδικό αντισηπτικό και να φροντίζουμε ώστε ο προσωπικός μας χώρος να είναι καθαρός από μικρόβια. Σε κάθε περίπτωση, εάν παρουσιάσουμε κάποιο ήπιο σύμπτωμα κρυολογήματος, όπως πυρετό, μυϊκό πόνο ή πονοκέφαλο, λαμβάνουμε έγκαιρα ένα παυσίπονο με παρακεταμόλη, το οποίο χάρη στην ισχυρή ουσία της παρακεταμόλης, θα μας ανακουφίσει άμεσα.

antisiptiko

Ακολουθούμε μία ισορροπημένη και «πλούσια» διατροφή

Είναι γεγονός πως οι διατροφικές μας επιλογές μπορούν να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στην ανοσολογική λειτουργία του οργανισμού μας. Μέσα από τα γεύματα που καταναλώνουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας, λαμβάνουμε τα αναγκαία θρεπτικά συστατικά για αντεπεξέλθουμε σε ένα απαιτητικό πρόγραμμα, παραμένοντας συγχρόνως υγιείς και ευδιάθετοι. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να εμπλουτίζουμε τις συνταγές μας τροφές υψηλής θρεπτικής αξίας, όπως είναι τα φρούτα, τα λαχανικά και τα όσπρια, δηλαδή με τρόφιμα που περιλαμβάνουν τα αναγκαία συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας. Οι βιταμίνες C, D, A αλλά και εκείνες του συμπλέγματος B, τα αντιοξειδωτικά, το σίδηρο και το μαγνήσιο, είναι μερικές μόνο από τις προσθήκες που ισχυροποιούν την «άμυνά» μας και συνεπώς, δεν πρέπει να λείπουν από τα πιάτα μας.

Παραμένουμε συνεπείς στα ραντεβού με τη γυμναστική

Δεν χρειάζεται να μετατραπούμε από την μία μέρα στην άλλη σε επαγγελματίες αθλητές για να απολαύσουμε τα πολλαπλά οφέλη της άσκησης στον οργανισμό μας. Μία ήπια και εύκολη μέθοδος προπόνησης, ένα απογευματινό περπάτημα σε ζωηρούς ρυθμούς, τρεις γύροι χαλαρό τρέξιμο, είναι μόνο μερικοί από τους τρόπους που μπορούν να μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε το σώμα μας σε φόρμα, αλλά και το ανοσοποιητικό μας περισσότερο ισχυρό.

askisi

Δίνουμε στον οργανισμό μας περιθώρια ξεκούρασης

Ένας ακόμη παράγοντας που μπορεί να μας κάνει ιδιαίτερα ευάλωτους απέναντι στις λοιμώξεις, είναι ο χρόνος που διαθέτουμε στην προσωπική μας ξεκούραση. Οι ρυθμοί της καθημερινότητας είναι ιδιαίτερα έντονοι και οι υποχρεώσεις μοιάζουν να μην τελειώνουν ποτέ. Ωστόσο, είναι σημαντικό να προσφέρουμε στον εαυτό μας την ευκαιρία να ξεκουράζεται περισσότερο, όπως για παράδειγμα μέσα από έναν ποιοτικό, οκτάωρο ύπνο. Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως ο χρόνος που αφιερώνουμε καθημερινά στον εαυτό μας, είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τη σωματική αλλά και την ψυχική μας υγεία, για αυτό όσο πολυάσχολοι και αν είμαστε, οφείλουμε να «ξεκλέβουμε» έστω μερικές ώρες χαλάρωσης μέσα στην ημέρα.

upnos5

Λαμβάνοντας υπόψη μας όλα τα παραπάνω, μπορούμε να αντιληφθούμε πως ο καλύτερος τρόπος για να προστατεύσουμε τον οργανισμό μας ενάντια στους ιούς και τις λοιμώξεις την περίοδο που διανύουμε, είναι να διαμορφώσουμε έναν τρόπο ζωής, ο οποίος θα ενισχύει τις λειτουργίες και τις άμυνες του οργανισμού μας. Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και αν παρουσιαστεί κάποιο σύμπτωμα που «απειλεί» να διαταράξει την καθημερινότητά μας, ένα αντιπυρετικό με παρακεταμόλη, συνιστά μία αποτελεσματική λύση που μπορεί να μας ανακουφίσει.

BEST OF NETWORK

Κορονοϊός: Συναγερμός για 40 κρούσματα σε γηροκομείο στο Μαρούσι - Στο νοσοκομείο 21 ηλικιωμένοι

Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού: Πού θα χτυπήσει τις επόμενες ώρες η κακοκαιρία

Κορονοϊός – Σύψας: Με τις εικόνες που είδαμε δεν ξέρω αν η αγορά μπορεί να είναι ανοιχτή

Survivor Spoiler: Αλλάζει η διαδικασία ψηφοφορίας! Η αποκάλυψη - βόμβα του Λιανού (video)

Εμβόλιο κορονοϊού: Θρίλερ με άτομο που πέθανε λίγες ώρες μετά τον εμβολιασμό του

Suvivor Spoiler 25/1: Αυτοί κερδίζουν σήμερα τη μάχη ασυλίας

Ξεκινούν σήμερα οι διερευνητικές Ελλάδας και Τουρκίας - Κωδικός: Σπάστε τα χωρικά ύδατα

Survivor Spoiler: Αλλάζει η διαδικασία ψηφοφορίας! Η αποκάλυψη - βόμβα του Λιανού (video)

Φρεγάτες Belh@rra: Τώρα ή ποτέ! «Όποιος πάρει τις φρεγάτες, παίρνει και τα ναυπηγεία»

Ανδρέας Παπανδρέου: Το τρομερό μυστικό του που γνώριζαν μόνο 2 άνθρωποι

Θετικός στον κορονοϊό ο γιος του Αλέξη Τσίπρα

Lockdown: Όλα τα μέτρα που ισχύουν από σήμερα έως την 1η Φλεβάρη - Τι αλλάζει για μετακινήσεις, ταξί