ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Διαβήτης τύπου 2: Η βιταμίνη που βοηθά στον έλεγχο των συμπτωμάτων

Διαβήτης τύπου 2: Η βιταμίνη που βοηθά στον έλεγχο των συμπτωμάτων

Ο διαβήτης τύπου 2 είναι μια χρόνια διαταραχή του μεταβολισμού, που χαρακτηρίζεται από τη σταδιακή αύξηση των επιπέδων της γλυκόζης (σάκχαρο) στο αίμα.

Φυσιολογικά, σε κατάσταση νηστείας (νηστικός), η γλυκόζη στο αίμα παραμένει κάτω από τα 100mg/dl, ενώ μετά το φαγητό δεν ξεπερνά τα 140mg/dl.

Τα συμπτώματα του διαβήτη τύπου 2 περιλαμβάνουν κόπωση, δίψα και συχνοουρία.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η καθημερινή λήψη συμπληρωμάτων βιταμίνης D θα μπορούσε να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης της πάθησης.

 vitamini d trofes

Μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι η βιταμίνη D είναι σημαντική για τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα και μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη.

Οι ασθενείς που έχουν ανεπάρκεια της πολύτιμης βιταμίνης αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο κίνδυνο ανάπτυξης όλων των τύπων διαβήτη.

Σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ το 2011, η καθημερινή λήψη περίπου 25ng / ml βιταμίνης D μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο διαβήτη τύπου 2 κατά 43%.

Η διατροφολόγος Franziska Spritzer επισημαίνει ότι τιμές μεταξύ 2.000 και 4.000 διεθνών μονάδων (IU) βιταμίνης D συνδέονται με χαμηλότερο κίνδυνο ανάπτυξης της πάθησης.

Οι επιπτώσεις του διαβήτη περιλαμβάνουν καρδιακές παθήσεις, νεφρική ανεπάρκεια, ακόμη και τύφλωση.

Οι περισσότεροι οργανισμοί υγείας συνιστούν τα επίπεδα βιταμίνης D στο αίμα να κυμαίνονται στα 30 ng / ml. Πολλοί άνθρωποι όμως είναι απαραίτητο να λαμβάνουν καθημερινά συμπληρώματα.

Καλές πηγές βιταμίνης D στη διατροφή είναι τα λιπαρά ψάρια και το μουρουνέλαιο. Η έκθεση στον ήλιο είναι επίσης απαραίτητη για την αύξηση των επιπέδων βιταμίνης D στο αίμα.

Ορισμένα βότανα μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της ευαισθησίας στην ινσουλίνη και να μειώσουν τις πιθανότητες εξέλιξης του διαβήτη, σημειώνει η Spritzler.

Η κουρκουμίνη έχει επίσης ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο αρθρίτιδας και διαβήτη.

Τέλος, μία δίαιτα πλούσια σε φυτικές ίνες, η μείωση των μερίδων και η κατανάλωση νερού, βοηθούν σημαντικά στη μείωση του κινδύνου.

Εάν αντιμετωπίζετε κάποια από τα βασικά συμπτώματα του διαβήτη, πρέπει να συμβουλευτείτε γιατρό.

Πηγή: express.co.uk

Διαβάστε επίσης:

Διαβήτης τύπου 2: Ποιους υδατάνθρακες μπορείτε να καταναλώνετε άφοβα

Η αντιοξειδωτική διατροφή προστατεύει από τον διαβήτη τύπου 2

Τι είναι η ευαισθησία στην ινσουλίνη και πώς μπορείτε να τη βελτιώσετε