ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι 5 λόγοι που υποκύπτουμε στους διατροφικούς πειρασμούς

Οι 5 λόγοι που υποκύπτουμε στους διατροφικούς πειρασμούς

Παρά τις καλές μας προθέσεις, μερικές φορές δεν καταφέρνουμε να ελέγξουμε την πείνα ή τη λιγούρα που αισθανόμαστε τότε υποκύπτουμε στο πρώτο γλυκό που θα δούμε. Τα διατροφικά παραστρατήματα όμως είναι εκείνα που αυξάνουν με ύπουλο τρόπο το βάρος. Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κοινό γνώρισμα όλων των αδύνατων ανθρώπων είναι η διατροφική πειθαρχία. Κάτι πρέπει να σημαίνει αυτό.

Παρά τις καλές μας προθέσεις, μερικές φορές δεν καταφέρνουμε να ελέγξουμε την πείνα ή τη λιγούρα που αισθανόμαστε τότε υποκύπτουμε στο πρώτο γλυκό που θα δούμε. Τα διατροφικά παραστρατήματα όμως είναι εκείνα που αυξάνουν με ύπουλο τρόπο το βάρος. Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κοινό γνώρισμα όλων των αδύνατων ανθρώπων είναι η διατροφική πειθαρχία. Κάτι πρέπει να σημαίνει αυτό.

 

Μάθετε ποιες είναι η διατροφικές παγίδες μπορεί να χαλάσουν τη δίαιτά μας και πώς μπορούμε να τις αποφύγουμε.

 

1. Δεν έχουμε χρόνο το πρωί

 

Όταν ξυπνάμε, σπανίως έχουμε το χρόνο ή την όρεξη να ετοιμάσουμε ένα καλό πρωινό κι έτσι μπορεί να καταλήξουμε να τσιμπολογάμε ακατάπαυστα μέχρι το μεσημεριανό μας γεύμα.

 

Υπάρχουν όμως εύκολες και γρήγορες λύσεις. Λίγη βρώμη με γάλα είναι ό,τι καλύτερο για το πρωινό μας. Μπορούμε να τρώμε μερικές κουταλιές μέχρι να ντυθούμε και να ετοιμαστούμε για τη δουλειά. Επίσης, μπορούμε να πάρουμε μαζί μια μπανάνα ή ένα μήλο για να φάμε στη διαδρομή.

 

2. Είναι απόγευμα και δεν είμαστε στο σπίτι

 

Λίγες ώρες μετά το μεσημεριανό, ο οργανισμός αρχίζει να στερεύει από ενέργεια. Αντί να πάμε στον αυτόματο πωλητή που βρίσκεται στο γραφείο ή να πεταχτούμε μέχρι το κοντινότερο περίπτερο, μπορούμε να έχουμε μαζί μας ή στο συρτάρι του γραφείου ξηρούς καρπούς ή αποξηραμένα φρούτα.

 

3. Πεινάμε πριν το βραδινό

 

Μπορεί να έχουμε ήδη προγραμματίσει το βραδινό μας γεύμα, ωστόσο είναι αδύνατο να καταπολεμήσουμε την πείνα μας έως εκείνη την ώρα. Μπορούμε να επιλέξουμε ένα υγιεινό σνακ με λίγες θερμίδες, όπως γιαούρτι με φρούτα.

 

4. Αργήσαμε να επιστρέψουμε το μεσημέρι από τη δουλειά

 

Αν είναι ώρα για μεσημεριανό και δεν είμαστε στο σπίτι, μπορούμε να έχουμε μαζί μας ή στο αυτοκίνητο μπάρες πρωτεΐνης για ώρα ανάγκης. Για να αντισταθμίσουμε τις επιπλέον θερμίδες, μπορούμε να φάμε λιγότερο το μεσημέρι.

 

5. Είναι αργά το βράδυ και το στομάχι γουργουρίζει

 

Δεν είναι καλό να κοιμόμαστε με άδειο στομάχι, καθώς αυτό θα διαταράξει τον ύπνο μας και θα ξυπνήσουμε κακόκεφοι. Μια καλή λύση είναι τα φρούτα με λίγες θερμίδες, όπως τα μήλα και τα αχλάδια, καθώς μας παρέχουν παράλληλα τις φυτικές ίνες που χρειαζόμαστε.


BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen