ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι 4 top συμβουλές διατροφής για μακροζωία

Οι 4 top συμβουλές διατροφής για μακροζωία

Είναι πολλοί οι παράγοντες που συμβάλλουν στη μακροζωία, ο βασικότερος όμως είναι η διατροφή.

Είναι πολλοί οι παράγοντες που συμβάλλουν στη μακροζωία, ο βασικότερος όμως είναι η διατροφή.

 

Ποιες είναι οι διατροφικές στρατηγικές που ακολουθούν όσοι καταφέρνουν να φτάσουν μέχρι τα 100;

 

1. Προσοχή στις μερίδες

Τα μικρά και συχνά γεύματα κρατούν σταθερά τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα. Τα ακανόνιστα γεύματα αποσυντονίζουν το μεταβολισμό και «παραπλανούν» ως προς το αίσθημα της πείνας.

 

2. Το μυστικό βρίσκεται στα λαχανικά και τα φρούτα

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Παλέρμο μελέτησαν μια ομάδα υπεραιωνόβιων που ζει σε χωριά της Σικελίας και διαπίστωσαν ότι τα άτομα αυτά ακολουθούσαν μια διατροφή πλούσια σε φρούτα, λαχανικά και προϊόντα ολικής άλεσης, ενώ είχαν περιορίσει το κόκκινο κρέας, τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες και τα γλυκά.

 

3. Το πρωινό είναι απαραίτητο

Είναι αποδεδειγμένα το σημαντικότερο γεύμα. Μελέτες δείχνουν ότι το πρώτο γεύμα της ημέρας επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο το σώμα επεξεργάζεται τις τροφές. Τα άτομα που καταναλώνουν τακτικά πρωινό έχουν λιγότερη ινσουλίνη, γλυκόζη και τριγλυκερίδια στο αίμα τους.

 

4. Ελάχιστη κατανάλωση αλκοόλ

Τα άτομα που καπνίζουν και πίνουν αλκοόλ εμφανίζουν πρώιμη γήρανση των κυττάρων του εγκεφάλου. Το αποτέλεσμα είναι η νοητική κατάπτωση όσον αφορά τη μνήμη και την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.
 

BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen