ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αλκοολούχα ποτά: Βασικοί κανόνες για να γλιτώσετε θερμίδες

Αλκοολούχα ποτά: Βασικοί κανόνες για να γλιτώσετε θερμίδες

Τα αλκοολούχα ποτά μπορεί να μας «φορτώσουν» με περιττές ποσότητες θερμίδων, ζάχαρης ή αλατιού, όχι όμως όταν ξέρουμε πώς να το αποφύγουμε.

Τα αλκοολούχα ποτά μπορεί να μας «φορτώσουν» με περιττές ποσότητες θερμίδων, ζάχαρης ή αλατιού, όχι όμως όταν ξέρουμε πώς να το αποφύγουμε.

 

Δείτε ποιοι είναι οι «χρυσοί κανόνες» που πρέπει να ακολουθούμε όταν επιλέγουμε ή φτιάχνουμε ένα ποτό.

 

1. Φρέσκος χυμός: Οι συσκευασμένοι χυμοί περιέχουν πρόσθετη ζάχαρη.

 

2. Προσοχή στη σόδα: Το ανθρακούχο νερό περιέχει νάτριο και πρόσθετα. Προτιμήστε τις μικρές μερίδες ή τα προϊόντα με λιγότερη ζάχαρη.

 

3. Σπιτικό σιρόπι: Μπορείτε να φτιάξετε εύκολα σιρόπι για τα ποτά σας με μέλι.

 

4. Φρέσκα φρούτα: Αντί για ζάχαρη και σιρόπι με γεύση, προτιμήστε τα φρέσκα φρούτα.

 

5. Ανοιχτόχρωμα ποτά: Τα σκουρόχρωμα ποτά περιέχουν περισσότερες σύνθετες ουσίες που εντείνουν το hangover.



6. Προσοχή στις μερίδες: Επειδή οι «υγρές θερμίδες» είναι και οι πιο επικίνδυνες, περιορίστε όσο γίνεται τις ποσότητες.

 

7. Επιλέξτε θρεπτικά συστατικά: Το τζίντζερ και το λεμόνι είναι δύο καλές επιλογές, καθώς περιέχουν ωφέλιμες ουσίες για τον οργανισμό.


 

BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen