ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι 5 μεγαλύτεροι μύθοι γύρω από τα... κιλά!

Οι 5 μεγαλύτεροι μύθοι γύρω από τα... κιλά!

Ο τομέας της διατροφής είναι από τους πλέον πρόσφορους για μύθους και παραπληροφόρηση.

Ο τομέας της διατροφής είναι από τους πλέον πρόσφορους για μύθους και παραπληροφόρηση.

Μυστικά για γρήγορη απώλεια κιλών και μαγικές δίαιτες βρίσκουν εύκολα έδαφος σε όσους κάνουν αγώνα για να χάσουν τα παραπανίσια κιλά.

Δείτε ποιοι είναι οι πιο διαδεδομένοι μύθοι που κυκλοφορούν γύρω από την απώλεια κιλών προκειμένου να προστατέψετε την προσπάθειά σας και να μην έχετε τελικά τα... αντίθετα αποτελέσματα.

Μύθος Νο1: Ο καφές μας κάνει να χάνουμε κιλά...

Ενδεχομένως, απλά να λειτουργεί ως υποκατάστατο για το φαγητό, ωστόσο σίγουρα δεν θα σας βοηθήσει μακροπρόθεσμα. Να θυμάστε ότι πολλά ροφήματα του καφέ, είναι βόμβες θερμίδων, με αποτέλεσμα όχι μόνο να μη χάνετε κιλά, αλλά να μπλοκάρετε και το μεταβολισμό σας.

Μύθος Νο2: Καίμε περισσότερες θερμίδες, αν γυμναζόμαστε με άδειο στομάχι...

Στην πραγματικότητα ισχύει το αντίθετο. Τρώγοντας σωστά πριν από την γυμναστική καίμε περισσότερες θερμίδες. Όταν κάνουμε καύσεις χωρίς να λαμβάνουμε θερμίδες ο οργανισμός μας κάνει «οικονομία» αποθηκεύοντας στη συνέχεια υπό μορφή λίπους την ενέργεια που θα προσλάβουμε.

Μύθος Νο3: Αν τρώμε μετά τις 8, παχαίνουμε...

Θεωρητικά ο οργανισμός μας μεταβολίζει το φαγητό με τον ίδιο τρόπο ανεξάρτητα από την ώρα. Η τακτική κατανάλωση υγιεινών τροφών, λοιπόν, μετά τις 8 μ.μ δεν επηρεάζει το βάρος, αρκεί να είναι… υγιεινές!

Μύθος Νο4: Οι δίαιτες χαμηλών θερμίδων έχουν καλύτερα αποτελέσματα...

Βραχυπρόθεσμα ίσως αλλά σε βάθος χρόνου αυτό δεν ισχύει. Λίγοι αντέχουν στις πολύ σκληρές δίαιτες. Οι περισσότεροι καταλήγουν να ξαναπαίρνουν τα κιλά που έχασα.

Μύθος Νο5: Το αλκοόλ παχαίνει...

Μπορεί τα ποτά με αλκοόλ να έχουν θερμίδες, ωστόσο μεγαλύτερη ζημιά κάνουν τα συνοδευτικά, σύμφωνα με τους ειδικούς. Αν δεν μπορείτε να κάνετε αλλιώς, τουλάχιστον αρκεστείτε στο ποτό σας!


Best of DPG network

Ρωτήστε τον γιατρό