ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πώς να επιλέγετε την πιο υγιεινή σοκολάτα!

Σίγουρα δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην του αρέσει ησοκολάτα! Κάθε φορά, λοιπόν, που δεν μπορούμε να αντισταθούμε σε αυτόν τονγλυκό πειρασμό, θα πρέπει να επιλέγουμε τη σοκολάτα που είναι πιο υγιεινή, αλλάκαι πιο θρεπτική.
Πώς να επιλέγετε την πιο υγιεινή σοκολάτα!

Σίγουρα δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην του αρέσει ησοκολάτα! Κάθε φορά, λοιπόν, που δεν μπορούμε να αντισταθούμε σε αυτόν τονγλυκό πειρασμό, θα πρέπει να επιλέγουμε τη σοκολάτα που είναι πιο υγιεινή, αλλάκαι πιο θρεπτική.

Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, όσο μεγαλύτερο είναι τοποσοστό της σε κακάο, τόσο πιο σκούρα είναι η σοκολάτα και τόσο πιο πολλά υγιήγια την καρδιά φλαβονοειδή περιέχει.

Δείτε μερικούς κανόνες για το πώς να επιλέγετε την πιουγιεινή σοκολάτα!

-Διαλέξτε μια μαύρη σοκολάτα με τουλάχιστον 70% κακάο.Σιγουρευτείτε ότι η περιεκτικότητα σε κακάο αναγράφεται πριν τηνπεριεκτικότητα σε ζάχαρη.

-Το άγλυκο κακάο, η σκόνη κακάο και η σκόνη κακάο χωρίςζάχαρη, θεωρούνται 100% κακάο. Προϊόντα με ποσοστό κακάο πάνω από το 70%, δεθεωρούνται γαλακτοκομικά.

-Επιλέξτε βιολογική σοκολάτα. Οι κόκκοι του κακάο έχουνμερικά από τα υψηλότερα ποσοστά φυτοφαρμάκων. Οι χαλαροί κανονισμοί στις χώρεςπου παράγουν κόκκους κακάο, επιτρέπουν τη χρήση φυτοφαρμάκων που σε άλλες χώρεςαπαγορεύονται.

-Αποφύγετε την αλκαλική σοκολάτα. Διαβάστε στο περιτύλιγμανα αναγράφεται μη-αλκαλικό ή ελαφρά αλκαλικό κακάο, αφού το αλκαλικόκαταστρέφει τα σημαντικά για την υγεία φλαβονοειδή του κακάο.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ