ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αυξήστε την ενέργειά σας με αυτές τις τροφές

Αυξήστε την ενέργειά σας με αυτές τις τροφές

Αν νιώθετε ότι οι «μπαταρίες» σας έχουν αδειάσει, η ενέργεια σας εγκαταλείπει και καταβάλετε κόπο για να αντεπεξέλθετε στις απαιτήσεις της καθημερινότητας, ήρθε η ώρα να λάβετε διατροφικά μέτρα.

Εντάσσοντας συγκεκριμένες τροφές στο καθημερινό σας πρόγραμμα, μπορείτε να συμβάλετε στη λειτουργία του μεταβολισμού μας και τη χημεία του εγκεφάλου, επηρεάζοντας τα επίπεδα ενέργειας.

Αυτό ισχύει βέβαια, εφόσον έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο πάθησης όπως ο υποθυρεοειδισμός.

Ξηροί καρποί πλούσιοι σε μαγνήσιο - Κάσιους, αμύγδαλα και φουντούκια

Με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και μαγνήσιο, μέταλλο που παίζει σημαντικό ρόλο στη μετατροπή σακχάρου σε ενέργεια, τα κάσιους, τα αμύγδαλα και τα φουντούκια μπορούν γρήγορα να σας χαρίσουν την ενέργεια που χρειάζεστε. Η έλλειψη μαγνησίου, από την άλλη, θα φέρει αντίθετα αποτελέσματα, γι' αυτό φροντίστε να το έχετε σε επάρκεια στον οργανισμό σας, καταναλώνοντας εκτός από τους παραπάνω ξηρούς καρπούς και ψάρια (σολομό, τόνο, σκουμπρί), αβοκάντο, μπανάνες, σκουρόχρωμα φυλλώδη λαχανικά και άλλες πλούσιες σε μαγνήσιο τροφές.

Υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες αποτελούν κύρια πηγή καυσίμου για τον οργανισμό, ενώ παράλληλα αυξάνουν τα επίπεδα της σεροτονίνης, νευροδιαβιβαστή που σε υψηλά επίπεδα μας κάνει να αισθανόμαστε καλά. Εξυπακούεται ότι πρέπει να επιλέγετε τους λεγόμενους έξυπνους υδατάνθρακες που υπάρχουν στο ψωμί ολικής άλεσης, το καστανό ρύζι, τα μακαρόνια ολικής άλεσης, τα δημητριακά κλπ. Και όχι στις τούρτες. Και αυτό γιατί το σώμα απορροφά την ολική άλεση πιο αργά και κρατά το σάκχαρο του σώματος σταθερό, όπως και τα επίπεδα ενέργειά σας –κάτι που δεν συμβαίνει με τα γλυκά.

Φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες που βρίσκονται σε φρούτα, λαχανικά, όσπρια και ολική άλεση, βοηθούν στη διατήρηση σταθερών επιπέδων ενέργειας καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας, χωρίς διακυμάνσεις. Για να έχετε αποτελέσματα, προτιμήστε να τρώτε ολόκληρα τα φρούτα και τα λαχανικά κι όχι να πίνετε τους χυμούς τους, οι οποίοι δεν περιλαμβάνουν τις φυτικές ίνες.

Νερό

Ο οργανισμός δεν έχει ανάγκη από ενυδάτωση μόνο το καλοκαίρι. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα ερευνών, μια ήπια αφυδάτωση μπορεί να επιβραδύνει το μεταβολισμό σας και να σας «πάρει» την ενέργεια.
Πίνετε αρκετό νερό μέσα στη μέρα και καταναλώστε χυμούς, φρούτα και λαχανικά με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, όπως το αγγούρι, το γκρέιπφρουτ κ.ά.

Καφές

Ένα φλιτζάνι καφέ θα διώξει την ατονία και τη νύστα και θα σας δώσει αμέσως ενέργεια. Η καφεΐνη βελτιώνει -προσωρινά όμως- τη συγκέντρωση και την ενέργεια, ενώ συχνές και μικρές ποσότητες μπορούν να σας διατηρήσουν γεμάτους ενέργεια όλη την ημέρα. Μην το παρακάνετε όμως γιατί η αϋπνία παραμονεύει. Το ίδιο ισχύει και με το τσάι.

Μαύρη σοκολάτα

Ένα κομματάκι μαύρης σοκολάτας θα σας χαρίσει ενέργεια και ταυτόχρονα θα σας φτιάξει τη διάθεση λόγω της καφεΐνης και ενός άλλου διεγερτικού που περιέχει, που ονομάζεται θεοβρωμίνη.

 

Διαβάστε επίσης:

Χοληστερίνη: Τι πρέπει να προσέχετε στην διατροφή σας

Οι τροφές που ρίχνουν στρες και άγχος

 

BEST OF NETWORK

Lockdown: Μόνοι στο σπίτι – Έτσι θα γιορτάσουμε Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά

Κορονοϊός: Το σχέδιο για άνοιγμα εστίασης - Πώς οι πολίτες θα βγουν στην «αρένα» της διασκέδασης;

ΟΑΕΔ - Δώρο Χριστουγέννων 2020: Νωρίτερα από ποτέ η πληρωμή στους δικαιούχους

Στρατός Ξηράς: «Κλειδώνει» Έβρο και νησιά με νέα τεθωρακισμένα - Ποια είναι τα M1117 και τα Bradley

Εξαδάκτυλος στο Νewsbomb.gr: «Κλειδί» τα σχολεία στην εξάπλωση του κορονοϊού – Τι πρέπει να γίνει

Επίδομα 800 ευρώ: Πότε πληρώνονται οι εργαζόμενοι - Αναλυτικά τα ποσά

Τέλη κυκλοφορίας 2021: Επτά ερωτήσεις - απαντήσεις από την ΑΑΔΕ για την πληρωμή τους

Αποκάλυψη: Αυτό είναι το μυστικό σχέδιο του Ερντογάν εναντίον της Ελλάδας

Κορονοϊός: Πότε και πώς θα ανοίξει η εστίαση - Τα τραπεζοκαθίσματα και το ωράριο

Καιρός Αρναούτογλου: Η χειρότερη ανομβρία των τελευταίων 40 ετών. Πού θα συνεχιστεί;

Σεξ: Τελικά ποια είναι η ιδανική διάρκεια για μία γυναίκα;

GNTM 3 - Edward: Γιατί έχουν γίνει έξαλλοι οι χρήστες των social media;